Студијата покажа дека децата чии наставници користат пофалби, или поточно комбинираат пофалби и награди, на крајот постигнуваат подобри перформанси во извршувањето на задачите, но и подобро се однесуваат.
Колку почесто и повеќе наставниците од основните училишта комуницираат со деца со пофалби наместо казна, толку повеќе децата ќе се фокусираат на материјалот што се обработува, се вели во студијата објавена во списанието „Едукативна психологија“.
5 знаци дека вашето дете има одличен наставник!
– Бидејќи наставниците почнуваат да користат пофалби наместо казна, така се менуваат и учениците кои треба да решат задача, вели авторот на студијата др. Пол Калдарела, професор на универзитетот Бригам, но постои голема корелација помеѓу тоа колку фалби наставниците користат во контакт со студентите во однос на нивото на фокус на лекцијата.
Претходните истражувања постојано укажуваа дека пофалбата е наједноставна стратегија за да им се олесни на наставниците да управуваат со училницата и да го зголемат интересот и да го зголемат знаењето кај децата.
Тие покажаа дека постои директна врска помеѓу академските достигнувања и позитивната социјална интеракција.
7 работи кои родителите треба да ги научат своите деца за да израснат во силни луѓе
Од друга страна, откриено е дека честите укори можат да ја зголемат неподготвеноста на учениците да се вклучат со содржини што ги предава наставникот и да соработуваат во наставата.
И покрај овие резултати, истражувањето во училницата не покажа дека приодите на наставниците се менуваат и дека тие почесто користат пофалби.
Покрај тоа, уделот на пофалби од наставниците се намалува со текот на годините, а уделот на опомени и казни се зголемил, покажали истражувањето од практиката.
Австрија воведе парични казни за бегање од училиште
Се разбира, како што стареат децата, тие стануваат похрабри во тестирањето на границите, така што на наставниците не им е лесно да одржуваат мир во училницата, но оние што успеваат да ја задржат волјата за пофалби, велат дека сепак им е полесно да ги контролираат децата.
Најновите истражувања покажаа дека најдобрата алатка е комбинација на пофалби и укорi, а повеќето наставници се согласуваат дека тоа треба да биде во сооднос од 3 или 4 пофалби на една опомена.
Ова значи дека за секоја опомена за лошо однесување на детето, наставникот треба да најде три или четири позитивни примери на однесување кај детето.
Виена го враќа оценувањето со бројки, но и повторување во училиштата
Ова, се разбира, треба да се земе со резерва, бидејќи нема доволно истражување за да се потврди дека ова е оптимален сооднос.
За да дојдат до заклучок, научниците собрани околу професорката Калдарела минале три години следејќи наставници во 151 паралелка во 19 училишта низ американските држави Мисури, Тенеси и Јута.
Тимот ги набудувал интеракциите на наставниците со вкупно 2.536 ученици на возраст меѓу 5 и 12 години, од градинка до шесто одделение.
На половина од наставниците им било кажано да се однесуваат како и обично, другата половина требала да ја следат програмата за интервенција во однесувањето, наречена CW-FIT. („Class-Wide Function-related Intervention Teams“), програма заснована врз која алтернативните методи се воведуваат во наставата од 2005 година.
Децата во Норвешка наскоро на детоксикација од виртуелниот свет
Според оваа програма, наставниците прво учат некои социјални вештини со своите деца, преку повторување, разговор и играње улоги. Потоа, наставниците ги фалат дека имале добра улога, засновано врз сè што учеле претходно.
Кога целиот тим постигнал добри резултати, наставниците ги наградиле, со дополнителни пофалби.
Доколку учениците не одговорат позитивно на ова прво ниво, постојат други фази на овој метод.
Се покажало дека учениците во оваа програма постигнале подобри резултати и биле позаинтересирани за настава, а некои однесување што претходно ја попречувале наставата биле целосно отсутни.
Децата кои имале строги мајки, кога ќе пораснат се склони на алкохолизмот
Притоа, научниците дошле до заклучок дека пофалбите имаат смисла како вербално одобрување откако ученикот покажал добро однесување, а не само за добар одговор на прашање.
Казната, од друга страна, се дефинира како вербално неодобрување на погрешно однесување на ученикот, со упатства што може да му укажат на детето што треба да се смени.
Анализата на резултатите покажа дека наставниците кои им даваат поголема пофалба на учениците пријавуваат подобрување од 30 проценти во однесувањето на децата.
– Дури и ако наставникот подеднакво ги пофалуваше и ги казнуваше учениците, учениците ќе ја подобрат нивната ефикасност во завршувањето на задачата за 60 проценти. Доколку овој однос е 2 спрема 1, или повисок, во корист на пофалбите, може да се добие подобар резултат, вели професорот Калдарела.
Децата родени во втората половина од годината повеќе подложни на депресија
Поради оваа причина, препорачува родителите да бараат пофалба од училиштето и од наставниците за своите деца, а доколку не се во такво училиште, разговарајте за овие откритија со наставниците, јавува Си-Ен-Ен.