Нетфликс знае дали ја делите лозинката со пријателите и на тоа ќе стави крај

Сподели со своите пријатели

Нетфликс знае дека ја споделувате лозинката со пријателите и можеби наскоро ќе доплатите за тоа.

Loading...

„Во текот на изминатата година, Netflix разви начини да им овозможи на корисниците кои ја споделуваат својата лозинка со луѓе надвор од нивниот дом да го сторат тоа лесно и безбедно, но со малку повисока такса“, објави блогот на Netflix.

Според Си-Ен-Ен, во следните две недели Нетфликс ќе објави две опции за тестирање во Чиле, Костарика и Перу наречени „Дополнителен член“ и „Трансфер на профил“.

 

 

Со опцијата „Дополнителен член“, претплатниците на стандардните и премиум понудите на Netflix можат да платат за да додадат сметки за најмногу две лица со кои не живеат.

Овие дополнителни членови ќе имаат пристап како и сите други корисници на Netflix, вклучувајќи личен профил и најавување, но по намалена цена.

Loading...

Нетфликс, од друга страна, нема да ги вклучи овие корисници во вкупниот број претплатници, тврди портпаролот на компанијата.

Опцијата „Пренос на профилот“ им овозможува на претплатниците на која било понуда да ги префрлат информациите за нивниот профил – или историјата на гледање – на нова сметка за која би платиле.

Нетфликс објави дека функциите како што се посебни профили и повеќекратни преноси за нивните стандардни и премиум понуди се наменети за луѓето кои живеат заедно.

 

 

Сепак, „постоеше конфузија околу тоа кога и како Netflix може да се споделува. Како резултат на тоа, сметките се споделуваат помеѓу домаќинствата, што влијае на нашата способност да инвестираме во одлична нова ТВ и филмска содржина за нашите гледачи“.

Засега, тестирањето на новите опции е ограничено, а од Нетфликс велат дека врз основа на три пазари, ќе можат да заклучат колку добро функционираат пред да ги претстават на остатокот од светот.

Loading...

Нетфликс гледаше во поголемиот дел од својата историја кога станува збор за споделување лозинки. Со речиси 222 милиони корисници сега и зголемената конкуренција, јасно е зошто размислуваат за нови начини за генерирање приходи, за доведување нови корисници, за задоволување на старите корисници и за натпреварување со конкуренти како Disney +.

Нејзините инвеститори, од друга страна, се загрижени за забавувањето. Акциите на Нетфликс паднаа за 41 отсто оваа година, а растот на претплатниците е послаб од очекуваното.