Некои ресторани и кафулиња најдоа решение за недостиг на работна сила и зголемен профит

Сподели со своите пријатели

Наместо келнерите да примаат нарачки, гостите можат да нарачуваат храна и пијалоци дигитално, преку QR-код, апликација или специјални киосци.

Loading...

Уште пред да започне летната туристичка сезона, туристичките работници предупредуваа на проблемот со недостиг на работна сила.

Хрватските кафулиња, ресторани, кампови и хотели немаат готвачи, келнери, чистачи и други сервисери, и овој проблем не е нов и не е поврзан само со пандемијата, иако пандемијата само ја влоши.

 

 

Еден од начините делумно да се компензира недостатокот на работна сила, барем кога станува збор за келнери е – дигитално нарачување. Кога гостите седат во ресторан или кафуле, наместо да го чекаат келнерот и да нарачаат храна и пијалоци, истото можат да го сторат преку својот мобилен телефон. Само преземете ја апликацијата, вчитајте QR-код што ќе отвори дигитална понуда преку која може да се нарача.

Она што е специфично за овој начин на нарачка е дека кога нарачуваат дигитално, гостите порачуваат повеќе оброци или поголеми оброци, или храна и пијалоци што понекогаш не би биле порачани поради непријатност и срам во пред келнерите.

Loading...

Ова е потврдено од поранешни вработени во „Старбакс“, интервјуирани од новинари – тие забележаа дека клиентите нарачуваат почудни и покомплицирани пијалоци (вклучувајќи понекогаш и некои бизарни мешавини од „ТикТок“) кога нарачуваат дигитално.

 

 

Со воведувањето на вакви дигитални нарачки, рестораните би можеле да започнат да заработуваат повеќе бидејќи покрај намалувањето на вработувањето на луѓе за некои, се покажа дека гостите ќе нарачуваат повеќе, па сметките ќе бидат поголеми.

Исто така, без да чекаат да пристигне келнерот, гостите можат да порачаат побрзо, но и да плаќаат побрзо, така што местото за нови гости ќе се отвори побрзо.

Овие се сите ситници од кои рестораните и кафулињата можат да профитираат, така што можеме да очекуваме дека во иднина се повеќе и повеќе од нив би можеле да воведат нарачка на храна и пијалоци преку апликации, QR-кодови или специјални киосци каде што е исто така можно да се нарача храна.

Leave a Reply