Не јадете премногу компир: Сите го обожаваме но тој носи ризик со себе

Сподели со своите пријатели

Колку често компирите се на вашата маса за ручек или вечера? Нутриционистите велат, кај повеќето луѓе – премногу често.

Loading...

Ние го подготвуваме овој исклучително хранлив зеленчук на милион начини и обично не сме свесни колку е богат со јаглени хидрати. Особено е опасно бидејќи станува збор за вид на јаглени хидрати што телото брзо ги вари, па шеќерот брзо скока во крвта, а со тоа и инсулинот. Потоа следи нивниот остар пад.

 

 

Во биохемиска смисла, компирот има исклучително висок хипогликемичен индекс. Колку побрзо се формира шеќерот во крвта од храната, толку е поголемо влијанието врз неговото редовно ниво и затоа секој што јаде многу компири има поголем ризик од дијабетес тип 2.

На долг рок, оваа диета може да доведе до срцеви заболувања, како и дебелина. Едно истражување, објавено во New England Medical Journal, следело околу 120.000 луѓе во текот на 20 години, споредувајќи ги разликите во нивните навики во исхраната. Откриено е дека оние кои често јадат компири добиваат помеѓу 2,5 и 6 килограми телесна тежина на секои четири години.

Спротивно на тоа, оние што го намалија нејзиниот удел во исхраната изгубија тежина, исто како и оние што би го замениле компирот со некој друг зеленчук.

Loading...

 

 

Се разбира, се поставува прашањето – колку е „многу” компири? Истражувачите веруваат дека тоа е околу четири пати неделно, додека, да речеме, можете да јадете компири неколку пати месечно без да се грижите дека тие ќе имаат негативни последици за вашето здравје.

 


Leave a Reply