На Инстаграм има 300.000 следбеници, но таа всушност не е живо суштество (ФОТО)

Сподели со своите пријатели

Ако ја погледнете Им и нејзиниот Инстаграм профил, ќе помислите дека таа е како и секое друго човечко суштество. Ќе ви биде простено затоа што навистина изгледа така, но би погрешиле.

Loading...

 

View this post on Instagram

 

I went to the Setouchi islands with my friends for the first time since the shooting we had here in February. 🚤 There are 3 islands in Setouchi all using the same kanji “richness” and out of the 3, I visited 2! Every time I go, I fall in love with these islands. My mind feels at peace here. In Toyoshima, I was able to see the work of Richter @gerhard.richter at last; in Teshima, I was able to fully enjoy the work of Naito Rei. But on the way to the islands, I saw a lot of plastic garbage. This made me sad. I’ll try to upload more artworks that I love! . 友達や知り合いの方と2月の撮影以来ぶりに豊島に行ってきました。 瀬戸内には、豊かな島。と書いて豊島という島が3つありますが、今回はそのうちの2つの豊島に行ってきました☺️ やはり素敵な島でした。 心が落ち着くというかなんか優しくなれる島なんですよね☺️ 1つのトヨシマでは、念願のリヒターさんの作品 @gerhard.richter を見れたし、もう1つのテシマでは大好きな内藤礼さんのアートをただただ体験癒される日々でした。 ただね、行く途中の島々にはたくさんのプラスチックゴミがあったなぁ、、 少し悲しかった。 好きなアートをこの後も少しづつ色々あげていくねっ🧠

A post shared by imma (@imma.gram) on

Секако, таа има повеќе од 300.000 следбеници на Инстаграм кои секојдневно ги следат нејзините објави каде рекламира брендови како Ферагамо, снимала шпици за модните едиторијали и учествува во предизвиците на ТикТок.

Иако пандемијата им даде на виртуелните инфлуенсери некои предности во однос на нивните човечки ривали, компјутерски генерирани личности одамна направија армија на следбеници дури и пред ударот на коронавирусот, создавајќи индустрија вредна милиони.

Ова е особено важно за компаниите, бидејќи тие заработуваат пари во време кога вистинските „живи“ sвезди кои претходно биле ангажирани се ограничени поради коронавирусот.

Loading...

Со оглед на моменталната состојба, некои брендови се свртеа кон промовирање на своите производи преку виртуелни инфлуенсери како Им. Првично уметнички проект, популарноста на Им привлече компании како Порше.

 

View this post on Instagram

 

🕳🐀 #banksygeniusorvandal #あたしCGらしい

A post shared by imma (@imma.gram) on

Експертите велат дека новите инфлуенсери може да „заработат“ во иднина.

– Виртуелните инфлуенсери, иако лажни, имаат вистински деловен потенцијал – вели еден експерт за маркетинг и додава:

На долг рок, поевтино е да се работи со нив отколку со луѓе. Тие можат да се контролираат 100 проценти и можат да се појават на повеќе места одеднаш, и што е најважно, тие никогаш не стареат и не умираат.

Додека овој бизнис има смисла, важно е да се разгледа етичката страна за изнајмување роботи да играат луѓе, велат други.

Loading...


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *