Маск: Твитер изгуби половина од приходите од реклами

Сподели со своите пријатели

Твитер изгуби речиси 50 отсто од приходите од реклами откако беше преземен од Илон Маск минатиот октомври, јавува Би-Би-Си.

Loading...

Ова го објави Маск и додаде дека Твитер не забележал зголемување на продажбата на реклами што го очекувал во јуни, но дека јули „ветува нешто повеќе“.

Твитер се бори со големи долгови и готовинскиот тек е сè уште негативен, рече Маск за време на викендот.

„Треба да бидеме позитивни на готовинскиот тек пред да направиме нешто друго“, напиша Маск во еден од своите твитови.

По отпуштањето на илјадници вработени и намалувањето на сметките за клауд услугите, Маск рече дека Твитер е на пат да генерира приход од 3 милијарди долари во 2023 година, во однос на 5,1 милијарди долари во 2021 година.

Сепак, Би-Би-Си вели дека мерките за намалување на трошоците не биле доволни за да ги вратат огласувачите кои заминале по промените на правилата за умереност на содржината.

Меган Дар, поранешен шеф на Snap и Meta, кој е сопственик на новиот ривал на Твитер, Threads, рече дека компанијата се мачела пред откупот на Маск.

„Илон и Твитер се на искрено тешко место во моментов. Да бидам фер кон Илон, сепак, го видовме тој пад на приходите на Твитер и растот на приходите од пред Илон – има вид на постојан пад“, рече таа. .

Loading...

Главниот инвестициски директор на JM Finn, Луси Коутс, смета дека Маск е „шарена фигура“ која најверојатно ќе го смени овој негативен тренд, но дека ќе му треба малку време за да го стори тоа.

„За жал, тој треба да плати долг од 11,57 милијарди евра до крајот на јули, па може да видиме поголем притисок врз акциите на Тесла доколку Маск биде принуден да продаде повеќе акции во таа компанија“, заклучил Коутс, пренесе Танјуг.

Во меѓувреме, Линда Ајакарино, поранешна шефица за рекламирање во NBCUniversal, ја презеде функцијата извршен директор на Twitter во јуни, потег што сугерира дека продажбата на реклами останува приоритет за компанијата.

Таа рече дека планира да се фокусира на видео, креативни и комерцијални партнерства и се вели дека е во рани разговори со политички и забавни фигури, издавачи на вести и медиуми.