Компанијата на Цукерберг загуби 500 милијарди долари од пазарната вредност за половина година

Сподели со своите пријатели

Кога Марк Цукерберг го смени името на својата компанија од Фејсбук во Метa, многумина коментираа дека тоа го направил само за да го префрли фокусот на јавноста од проблемите во кои се наоѓа компанијата.

Loading...

Да потсетиме, свиркачот Хауген тогаш изјави дека истражувањето спроведено во самиот Фејсбук укажа на негативното влијание на Инстаграм врз тинејџерите, особено врз девојчињата, но тие не направија ништо за да го поправат тоа.

Приоритет им бил профитот, наместо благосостојбата на корисниците.

 

 

Како што се насобраа критиките на Фејсбук, Цукерберг најави промена на името на компанијата во октомври, како гром од ведро небо. Целта, како што сега ја нарекуваат компанијата, претставува нов правец и фокус во кој се движат и кој треба да биде иднината и е ориентиран кон метаверзи, односно виртуелни светови во кои луѓето во иднина треба да поминуваат многу време.

Откако Фејсбук го достигна врвот на својата пазарна вредност, што беше пред околу половина година, кога ја надмина границата од 1 трилион долари, компанијата загуби повеќе од 500 милијарди долари.

Loading...

Целта денес на пазарот вреди околу 550 милијарди долари, а прогнозите на аналитичарите за блиска иднина не се премногу оптимистички.

 

 

Многу поголем удар од лошиот ПР по проблемот со Инстаграм му зададе на Цукерберг, Епл, кој го смени оперативниот систем за да им овозможи на корисниците да го блокираат следењето на нивните активности на Фејсбук на Ајфон, а Гугл има намера да оди во истата насока.

Без следење на активноста на корисниците, Фејсбук не може точно да поставува реклами, што влијае на нивниот приход.

Кога на тоа ќе се додаде фактот дека корисниците на Фејсбук  паднаа за прв пат и дека самата компанија предупреди дека ТикТок е опасност за нивниот иден бизнис, јасно е со какви потенцијални проблеми се соочува компанијата.

 

Loading...

 

Исто така, инвестирањето во метаверзи кои се големи нема да се исплати толку брзо – зборуваме за години, па прашање е во која насока ќе се движи компанијата во блиска и далечна иднина. Дали сме сведоци на почетокот на крајот на Марк Цукерберг или Фејсбук во моментов е преголем за да пропадне, ќе видиме, но последните неколку месеци секако не се она на што се надеваше основачот на компанијата.