Kолку сон е идеален за луѓе на возраст меѓу 38 и 73 години?

Сподели со своите пријатели

Истражувачите од Универзитетот во Кембриџ и Универзитетот Фудан во Кина испитувале податоци од речиси 500.000 возрасни лица на возраст меѓу 38 и 73 години, во обид да го одредат идеалното количество сон што би било потребно за луѓето од таа возрасна група.

Loading...

Учесниците беа прашани за навиките за спиење, менталното здравје и благосостојбата, по што поминаа низа когнитивни тестови.

Податоците за генетиката и мапирањето на функциите на мозокот исто така беа добиени од речиси 40.000 учесници во студијата.

 

 

Оптимално времетраење на спиење за најдобри метални и физички перформанси

Истражувачите откриле дека седум часа е идеално времетраење на спиење за да се постигнат максимални когнитивни перформанси, како што се визуелно внимание, меморија, вештини за решавање проблеми и брзина на обработка на податоци.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Што да јадете за рамен стомак и добро расположение?

Тие, исто така, заклучија дека толку многу времетраење на спиењето е оптимално за менталното здравје, при што луѓето искусуваат повеќе симптоми на анксиозност и депресија и се влошуваат општото здравје ако спијат подолго или пократко.

Loading...

Недостатокот на сон може да влијае и на способноста на мозокот да се ослободи од токсините

„Иако не можеме со сигурност да кажеме дека премалку или премногу сон предизвикува когнитивни проблеми, нашата анализа, која ги разгледува поединците во долг временски период, се чини дека ја поддржува оваа идеја“, вели професорот Џијанфенг Фенг од Универзитетот Фудан.

 

 

„Причините зошто постарите луѓе спијат помалку се чини дека се сложени, под влијание на комбинацијата на нашиот генетски состав и структурата на нашиот мозок“, рече тој.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Неколку идеи за брз и здрав појадок! Уживајте!

Проф. избегнувајте го когнитивниот пад, особено за пациентите со психијатриски нарушувања и деменција“.

Ова истражување, кое може да се најде во списанието Nature Aging, ги поддржува претходните студии кои објавија поврзаност помеѓу пократкото спиење и зголемениот ризик од развој на деменција и Алцхајмерова болест, која е најчеста форма на деменција.