Колку чини замена на батеријата на електричен автомобил

Сподели со своите пријатели

Цените на заменските батерии за електричните автомобили достигнуваат вртоглави суми. Едниот е гарантен рок, кои најчесто се до осум години или 250.000 км, но што после тоа, кога возачите се препуштени сами на себе?

Loading...

Холандскиот Autoweek спроведе истражување во кое ги праша сервисите колку чини замена на батерија за одредени модели.

Од Тесла на пример не стигна одговор, а цените не ги објавуваат Ауди,Фиат и Опел. Дури и Фолксваген не може или нема да даде точни цени на батериите потоа.

Новата батерија за моделите од семејството ID на Фолксваген (ID.3 и ID.4) би требало да чини меѓу 10.000 и 15.000 евра. За постарите модели базирани на платформата MQB, цената на e-Голф и e-Up е помеѓу 10.000 и 20.000 евра.

 

 

Флуктуирачките цени се последица на сложеноста и бројот на артикли, изјави портпаролот на Фолксваген.

Loading...

Мерцедес е еден од ретките големи производители кој е проѕирен. Батеријата за EQA чини 15.209 евра, за EQS 19.603 евра, а за EQV новиот пакет чини 27.230 евра.

Батеријата за замена за Smart EQ ForTwo и Smart EQ ForFour треба да чини 6.538 евра.

Хонда наплаќа 7.283 евра за замена на батеријата за електричниот модел Хонда . Замена на батеријата за Дачиа Спринг чини 6.770 евра.

 

 

Цените наРено Зое, Конго ЗЕ и Твинго Електрик се околу 9.000 евра по „парче“. За лесен градски автомобил, батерија Твизи чини околу 4.000 евра.

Нисан  наплаќа 10.306 евра за помала батерија Леаф (40 kWh) и 15.516 евра за голема батерија (62 kWh).

Loading...

Така, во зависност од големината на батеријата, замената може да биде прилично скапа, што не е на одмет ако, на пример, планирате да купите користен електричен автомобил.