Која нација троши најмногу пари на луксуз?

Сподели со своите пријатели

Без разлика дали станува збор за италијански чанти од телешка кожа Прада или класични карирани палта од британски Burberry, Јужнокорејците се најголемите потрошувачи на лични луксузни стоки по глава на жител во светот, рече Морган Стенли.

Loading...

Инвестициската банка процени дека вкупните трошоци на Јужна Кореја за лични луксузни стоки ќе пораснат за 24 отсто во 2022 година на 16,8 милијарди долари, или околу 325 долари по глава на жител.

Тоа е многу повеќе од 55 и 280 долари по глава на жител потрошени од кинеските и американските граѓани, соодветно, според проценките на Морган Стенли.

Луксузните брендови, исто така, ја истакнаа силната продажба во Кореја

Монклер рече дека нејзиниот приход во Јужна Кореја „повеќе од двојно се зголемил“ во вториот квартал во споредба со периодот пред пандемијата.

Сопственикот на Картие, Ричемонт Груп, рече дека Кореја е меѓу регионите каде што продажбата ќе порасне за двоцифрена во 2022 година, во споредба со пред една или две години.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Како да заштедите струја додека подготвувате храна во рерната?

Прада истакна дека блокадите во Кина придонеле за седум отсто пад на перформансите на малопродажбата во 2022 година, а модната куќа рече дека падот бил „ублажен со силните перформанси во Кореја и Југоисточна Азија“.

Маркери за финансиски успех

Аналитичарите во Морган Стенли објаснија дека побарувачката за луксузни стоки кај јужнокорејските купувачи е поттикната и од зголемената куповна моќ и од желбата за надворешно прикажување на социјалниот статус.

„Изгледот и финансискиот успех може повеќе да резонираат кај потрошувачите во Јужна Кореја отколку во повеќето други земји“, пишуваат аналитичарите во извештајот.

Loading...

Покажувањето богатство е исто така општествено поприфатливо во корејското општество.

Истражувањето на McKinsey покажа дека само 22 отсто од корејските испитаници сметаат дека изложувањето на луксузни производи е лош вкус, во споредба со 45 отсто од Јапонците и 38 отсто од Кинезите.

Побарувачката за луксузни стоки беше поддржана и од зголемувањето на богатството на домаќинствата.

Податоците на Банката на Кореја покажуваат дека нето вредноста на домаќинствата на земјата пораснала за 11 отсто во 2021 година.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Планирате летување во Грција? Ова се цените што ве чекаат летово!

Околу 76 отсто од богатството на домаќинствата во Кореја е во недвижен имот, чии цени значително се зголемиле од 2020 година.

Инвестициската банка, исто така, забележа дека луксузните куќи регрутираат познати корејски личности за дополнително да ја катализираат побарувачката.

„Речиси сите големи корејски познати личности се бренд-амбасадори на водечки луксузни куќи“, се вели во извештајот, а некои од нив се Фенди и актерот Ли Мин-хо или Шанел и раперот Џи-Драгон.

Тифани и Ко. тој ја направи пејачката на Блекпинк Роуз заштитно лице на неговата колекција HardWear, која беше многу добро прифатена од публиката и двојно ја зголеми продажбата на линијата.

Loading...

Сепак, Bain&Company предупреди да не се користат метрика по глава на жител за луксузни трошоци.

„Луксузот по дефиниција не е производ за масовен пазар“, изјави за CNBC партнерот на Bain&Co, Веивеи Ксинг.

„Би предложил вкупната потрошувачка на луксуз да се подели пропорционално со бројот на населението од средната класа и над населението, што би било позначајна мерка за да го одрази односот и потрошувачката кон луксузот“, рече Ксинг, додавајќи дека ова ќе го намали јазот.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  АНАЛИЗА: Зошто царува трговијата во Македонија?

Неискористен потенцијал во Кина

Сепак, Морган Стенли рече дека просперитетниот пазар на луксуз во Кореја е „добар преглед“ на тоа што би можел да стане кинескиот луксузен пазар, за кој велат дека сè уште е „непроникнат“.

Аналитичарите велат дека двете земји споделуваат сличности во односот кон луксузните предмети како статусни маркери.

Во моментов, годишната потрошувачка на луксузни стоки по глава на жител во Јужна Кореја е сè уште шест пати поголема од онаа на Кина.

На глобално ниво, McKinsey прогнозираше дека пазарот на луксуз ќе порасне помеѓу 5 и 10 проценти во 2023 година, поттикнат од побарувачката од САД и Кина.

„Очекуваме растот да продолжи откако Кина ќе се опорави од сегашните бранови Ковид, што треба да се случи до првиот квартал“, рече Ксинг.

Loading...