31.08.2019 11:06

Кога е вистинското време за оброк: Пред или по тренингот?

Facebook Twitter Google+

Некои претпочитаат утрински, некои вечерен тренинг, но никој не сака да влезе со празен стомак без енергија што ќе го мотивира да вежба. Сепак, една од најголемите фитнес дилеми е како да пронајдете рамнотежа помеѓу тренингот и оброкот и кога е идеално време за оброк, пред или после тренингот.

Нутриционистите велат дека одговорот на ова прашање лежи во нашето тело, се разбира, ако можеме да го слушаме и да видиме што најмногу ни одговара и врз база на тоа дали имаме оброк пред или после тренингот.

loading...

Нутриционистите исто така советуваат дека ако јадете пред тренингот, имате 30 минути до 2 часа за да ја варите храната и да избегнете да чувствувате гадење. Доколку сакате да извлечете максимум од вашиот тренинг, треба да имате комбинација на протеини и јаглехидрати што ќе ви ја дадат вистинската количина на енергија за интензивен кардио тренинг.

Пред вежбање, не треба да јадете тешка храна која создава чувство на слабост, туку наместо тоа да изберете банана, тост леб со сирење и авокадо, грчки јогурт и овошје, или малку лесен оброк во кој уживате.

Оброк пред тренинг треба да содржи 200 до 250 калории за да ги задоволи вашите потреби пред вежбање и сепак да не го оптеретите стомакот.

Исто така, важно е да пиете соодветна количина на вода пред тренинг, за да не дехидрирате за време на интензивнен напор.

Ако сте тип на личност што треба да јадете после тренингот, одлучете се за комбинација на јаглехидрати и протеини, бидејќи протеините помагаат за обновување на мускулите, додека јаглехидратите поттикнуваат регенерација на енергијата.

После тренинг, вашето тело е исцрпено и му е потребна енергија, па затоа е важно да изберете врска што ќе ви помогне да закрепнете и да ги регенерирате мускулите, но тоа не значи дека треба да претерате.

Ако сакате да воспоставите калориски дефицит и да стопите маснотии, проверете дали сте се здебелиле после тренингот и јадете доволно за да се чувствувате сити после неколку минути.


© Со преземање на содржината ги прифаќате Условите за преземање содржини
Loading...

Последни наслови

Facebook Comments