Инстаграм тестира реклами што корисниците нема да можат да ги прескокнат.
Социјалната мрежа моментално им овозможува на корисниците да ги прескокнат или заобиколат рекламите што се појавуваат во нивниот главен дел за слики и видеа, како и на приказни и рилс.
Но, Инстаграм моментално тестира опција за пауза за реклами, која корисниците велат дека не можат да ја прескокнат како и обично.
Сликите споделени на интернет покажуваат дека тајмерот отчукува на нула пред да продолжи со нормална работа.
„Понекогаш ќе треба да гледате реклама пред да продолжите да прелистувате“, им дава инструкции на платформата во сопственост на Мета на оние што ќе кликнат за повеќе информации.
Инстаграм потврди за Би-Би-Си дека пробниот период е во тек.
„Секогаш тестираме формати кои можат да донесат поголема корист за огласувачите“, се вели во соопштението, додавајќи дека ќе обезбеди дополнителни ажурирања доколку тестот доведе до трајни промени на форматот.
Компанијата Мета рече дека „отсекогаш сме експериментирале со нови производи и рекламни решенија во согласност со трендовите на потрошувачите кои се развиваат и деловните потреби“.
„Долари за рекламирање“
Останува да се види дали пробниот период ќе ги задоволи огласувачите, но се чини дека не им оди добро кај корисниците.
Едно лице на Threads го нарече потегот „бесмислен“, додавајќи дека „се чини како агресивно напорен потег да се заработат повеќе долари за рекламирање за Мета“.
Други зборуваат за бојкот на платформата.
„Едноставно нема да скролуваме“, напиша корисник на социјалната мрежа Х.
Мета не е првата голема технолошка компанија која ги принудува луѓето да гледаат реклами.
YouTube е познат по тоа што прикажува реклами што не може да се прескокнат на корисници без премиум сметка.
На премиум сметката нема реклами, но се плаќа.
Така, огласувачите можат да ги таргетираат корисниците на YouTube со промотивни клипови од 15 до 30 секунди што не може да се прескокнат што се појавуваат пред, за време или после други видеа, доколку сакаат луѓето да ја видат целата нивна порака.
Тие исто така можат да се рекламираат користејќи слични „браник реклами“ на YouTube, пократки видеа до шест секунди, кои исто така не можат да се прескокнат.
Затоа, некои корисници се свртеа кон алатките за блокирање реклами и екстензии на прелистувачи како начин да ги заобиколат рекламите.
Од друга страна, Google, матичната компанија на YouTube, се обидува да им застане на патот на блокаторите на реклами.
Сепак, не е јасно дали принудувањето на корисниците да гледаат повеќе реклами всушност им помага на компаниите.
Студијата на TikTok, објавена во јануари, сугерира дека тоа всушност може да доведе до помал ангажман.
Повеќе од 70 отсто од нејзините учесници рекоа дека е поголема веројатноста да се осврнат на рекламата ако има опција да ја прескокнат.