Инстаграм споделува податоци во рекламни цели? Популарната апликација на самиот врв!

Сподели со своите пријатели

Минатата година, Apple им овозможи на потрошувачите малку полесно да разберат каков вид на апликации за податоци собираат и како се користат тие податоци.

Loading...

Ова сите го доживеавме: една секунда гледате преглед на производ на YouTube и потоа истата реклама ја гледате на Instagram.

Додека се чини дека делува некаква темна магија, до сега сме прилично навикнати – иако има моменти кога изгледа малку плашливо, особено кога сте сигурни дека сте разговарале за производот или сте го спомнале во лична порака.

Вистината е дека апликациите и веб-страниците што ги користиме собираат огромни количини на податоци за нас, и во многу случаи, тие податоци се пренесуваат на трета страна.

 

 

Се разбира, ова не треба да се случи без дозвола, поради што обично треба да се согласиме на долг список на услови и услови пред да ја користите апликацијата. (И искрено, кога последен пат го прочитавте тоа пред да кликнете да?)

Loading...

Минатата година „Епл“ им овозможи на потрошувачите малку полесно да разберат каков вид на апликации за податоци собираат и како се користат тие податоци.

Компанијата воведе ознаки за приватност за апликациите во својата „App Store“, категоризирајќи ги личните информации во 14 категории, од локација на жител до купување, историја на пребарување и прелистување и информации за контакт.

pCloud, безбеден провајдер за безбедносен клауд, ги искористи овие податоци за да анализира голем број популарни апликации во однос на собирање и споделување на кориснички податоци.

 

 

Како што покажува графиконот, Instagram најверојатно ќе ги сподели вашите лични информации со трети лица за рекламни цели.

Популарната апликација споделува податоци од 11 од 14 категории со трети страни, ставајќи го пред себе Фејсбук, кој интересно споделува помалку податоци со надворешни огласувачи.

Loading...

 

Leave a Reply