Последниот во серијата производители кои одлучија да го сменат своето лого е Volvo.
Без грижи, т.н железната ознака останува, но сега ќе се поедностави. Се применуваше истиот принцип како и кај голем број други производители кои се одлучија за дводимензионално лого со екстремно поедноставен изглед. Во случајот на Волво, тој отиде во крајност, така што логото сега е црно.
Волво потврди дека логото е модернизирано, но не откри кога ќе започне комерцијализацијата. Малезиецот Пол Тан открива дека новиот дизајн нема да стапи на сила до 2023 година. Кој знае, можеби дотогаш ќе се премислат …
Железното лого се користи од 1930 година, и досега има добиено голем број награди.
Не се промени многу во овој милениум, освен замена на 3Д ефектот.