Храна што ги прави вежбите поефикасни

Сподели со своите пријатели

Кога сакаме да ослабнеме се обраќаме кон диетите, здрава исхрана и вежбање. Често, сепак резултатите не доаѓаат долго време и покрај напорите. Каде грешиме?

Најчесто грешиме со храната. Не конзумираме производи кои предизвикуваат поттик на метаболизмот и ја подобруваат ефикасноста на тренинзите. Кои се оние храни, кои помагаат во слабеењето и ги прават тренинзите поефикасни ?

Кафе

Благодарение на кофеинот, кафето ги подобрува тренинзите и вежбите, бидејќи ја зголемува будноста и ја подобрува концентрацијата. Тоа е стимулант на нервниот систем, помагач во зголемувањето на енергетските нивоа. Затоа чаша кафе пред вежбање ќе го подигне нивото на енергија и ќе ги подобри резултатите.

Овес

Овесните снегулки се богати со незаситени масти кои се метаболизираат брзо и даваат енергија. Овесот е корисен и за контрола на нивото на шеќерот во крвта, што е важно за редукција на тежината и превенцијата на дијабетесот.

Јајца

Јајцата се прекрасна храна за обновување на мускулите после тренинг. Тие се многу богати со протеини. Ве тераат да се чувствувате сити подолго време и асистираат во слабеењето.

Јогурт

Јогуртот содржи протеини, што го прави одличен пред и после тренинг. Тоа го зголемува чувството на ситост, помага на мускулите да се опорават и го забрзува метаболизмот.

Ореви и масло од ореви

Снегулките содржат корисни масти. Тие го намалуваат ризикот од дијабетес тип 2, го забрзуваат метаболизмот, штитат од кардиоваскуларни проблеми и сето тоа благодарение на корисните мононезаситени масти во нив и корисните растителни протеини.

Банани

Бананите се една од најдобрите закуски пред тренинг. Тие се варат лесно, а истовремено со тоа му даваат на организмот калиум, магнезиум и корисни јаглехидрати, намалување на грчевите после вежбање и забрзувањето обновата на мускулот после работа.

Слатки компири

Слатките компири се богати со витамин А, кој има истовремено моќни антиканцерогени и антистареещи својства. Слатките компири се комбинација од диететски влакна, малку калории и корисни јаглехидрати, имаат својство да го туркаат метаболизмот нагоре.

Бобинки

Шумските плодови се одличен појадок, особено кога брзате и немате време за подготовки. Тие даваат брз прилив на енергија, богати се со антиоксиданси и растителни влакна, кои помагаат за апсорпција на шеќерите и намалување на шеќерот во крвта.

Нискомаслена урда

Многу често забораваме колку добар и корисен производ е урда. Тоа може многу да помогне во контрола на тежината. Измешана со бобинки или банани, урдата е одлична за слабеење и потхранување на енергетските нивоа на телото благодарение на корисните протеини во неа.


Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.