Големите екрани во автомобилите наскоро ќе станат минато

Сподели со своите пријатели

Во онлајн дискусија организирана и водена од Car Design, дизајнерите од Pininfarina, Italdesign, Polestar, ELeather и BMW зборуваа за иднината на автомобилскиот ентериер. За среќа, се чини дека некои работи сепак им дошле до мозокот.

Loading...

Без разлика колку некои возачи не можат да го поднесат тој факт, огромните екрани на мултимедијалниот систем во последно време се се поприсутни во кокпитот и стануваат се поголеми, пишува сајтот Automobili.hr.

Овој тренд толку многу соблече што автомобилите со екрани помали од 10 инчи изгледаат малку чудно, како да се веќе застарени.

Некои производители на автомобили го носат дури и до крајност. Mercedes-Benz неодамна го претстави прекрасниот MBUX Hyperscreen во луксузниот електричен седан EQS, кој се состои од три посебни дисплеи под едно стакло и се протега од возачките до совозачките врати.

БМВ  одговори со панорамски 31-инчен 8K екран (како филмски екран) на задните седишта на новата серија 7 и електричниот седан i7.

Бидејќи очигледно не може да биде поширок од ова, вметнаа дополнителни екрани во рачките на задните врати.

Сепак, се чини дека оваа необјавена „војна на екраните“ наскоро ќе стане минато – барем така мисли Матијас Јунгханс, шефот за внатрешен дизајн на BMW, кој зборуваше за тоа на оваа мини онлајн конференција.

Еден од гледачите праша дали UX (корисничко искуство) ќе биде синоним за големите екрани во иднина, како и дали сме го достигнале врвот на нивниот развој и големина.

Loading...

Јунгханс одговори со прашањето: „Дали на големиот екран сметате?

Тој додаде дека, според него, автомобилите ќе продолжат да бидат интелигентни, но дека екраните ќе се појавуваат само „кога ви требаат и кога ги сакате“.

Шефот за внатрешен дизајн на Polestar, Кони Бломе, се согласи.

„Сè има своја кулминација, а веројатно и екраните“, рече Бломе.

Вистината. Затоа што, кога патувате со автомобил, најчесто уживате во патот и погледот, а не во екраните.