Германските автомобилски гиганти во проблеми, укинати 52.000 работни места

Сподели со своите пријатели

Германскиот индустриски сектор брзо ги намалува работните места, а автомобилската индустрија е најтешко погодена, според анализата на консултантската компанија EY, која ја доби новинската агенција Dpa.

Loading...

Автомобилскиот сектор изгуби вкупно 51.500 работни места во рок од една година, што е речиси седум проценти од работната сила во секторот, според EY.

Генерално, бројот на вработени во индустријата на 30 јуни се намалил за 2,1 процент на 5,42 милиони, што претставува пад од приближно 114.000 работни места во текот на 12-те месеци, според податоците на германскиот завод за статистика Destatis.

Од 2019 година, работната сила се намалила за околу 245.000, односно за 4,3 проценти.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Над 1,6 милиони луѓе без електрична енергија по ударот на тајфунот Каџики: Има и мртви

Бројот на работни места се намалува поради послабите приходи во индустријата, кои паднаа за 2,1 процент во вториот квартал, што е осмиот последователен квартал на пад.

Сите сектори, со исклучок на електрониката, пријавија послаби приходи, при што производителите на автомобили се борат со слаба побарувачка, конкуренција од Кина и премин кон електрични возила. Приходите во автомобилскиот сектор се намалија за 1,6 проценти.

Мерцедес, Фолксваген, Порше се во проблеми…

Германската индустрија е исто така оптоварена од високите трошоци за енергија, бирократијата, слабата домашна побарувачка и трговските тензии со Соединетите Американски Држави.

EY забележа дека американските царини и падот на извозот во Кина силно ги погодија германските производители.

Loading...
ПРОЧИТАЈТЕ И:  Авион со 256 патници испратил итен сигнал за слетување по откажување на моторот

Големите компании, вклучувајќи ги Мерцедес-Бенц, Фолксваген (VW), Бош, Континентал и ZF, најавија програми за намалување на трошоците, додека Порше планира во голема мера да ја затвори својата подружница за батерии Cellforce.

Освен автомобилскиот сектор, губењето на работни места влијаеше и на другите сектори од индустријата, вклучувајќи го машинството и производството на метали, кои изгубија 17.000 и 12.000 работни места, соодветно, додека хемискиот и фармацевтскиот сектор останаа претежно стабилни.

EY предупреди дека таков тренд веројатно ќе продолжи, влијаејќи на новите дипломирани студенти и младите инженери кои ќе се соочат со помалку можности.

Консалтинг фирмата забележа дека автомобилскиот и машинскиот сектор во Германија вработуваат значително помалку млади луѓе отколку во претходните години.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Јужна Кореја ќе купи повеќе од 100 Боинг авиони

„Ќе бидеме сведоци на зголемување на невработеноста кај дипломираните студенти – нешто што не се случило во Германија долго време“, рече Јан Брорхилкер, управувачки партнер во EY.