Facebook и Ray-Ban заедно работат на развој на AR очила

Сподели со своите пријатели

Фејсбук веќе подолго време развива свои очила за проширена реалност (АР).

Loading...

Тие очила, со кодно име „Орион“ нема да бидат додаток за телефон, туку треба да бидат целосно заменети.

Според информациите што се достапни за јавноста, тие би можеле да ви овозможат да остварувате телефонски повици без да се поврзете со вашиот телефон, а податоците ќе бидат прикажани на мал дисплеј (слично како што правеше Google Glass).

Очилата ќе имаат и камера што ќе им овозможи на корисниците да ги пренесуваат настаните во живо со  своите пријатели и следбеници.

За таа цел, Фејсбук се здружи со Luxottica, кој произведува очила за поголемите брендови како што се Ray-Ban, Versace, Vogue, Bvlgari….

Целта е овие очила да се стават во продажба за неколку години, најверојатно помеѓу 2023 и 2025 година.

Luxottica е директно вклучен во развојот на очилата, но има индикации дека покрај „Орион“, кој ќе се работи како производ на „Фејсбук“, истата технологија ќе се примени и на нивниот производ, со кодно име „Стела“.

Аналитичарите сметаат дека Реј-Бан, како и другите брендови за очила, создадени во производствените капацитети на компанијата, ќе биде доволна гаранција дека очилата Орион и Стела АР нема да ја доживеат судбината на „Гугл глес“.

Loading...

Leave a Reply