Дали секојдневното јадење јајца е штетно?

Сподели со своите пријатели

Јајцата се здрави и вкусни, но во текот на работната недела ретко кој има време да подготви омлети или јајца за појадок, бидејќи многу е полесно само да земете банана или јаболко и да ги изедете на пат кон работа.

Loading...

Меѓутоа, ако јадете овошје има проблем. Ќе се чувствувате гладни пред време за ручек, ќе бидете без енергија, нема да се концентрирате на работата.

 

 

Јајцата можат да го поправат вашето утринско расположение – поточно, 3 парчиња. Зошто јајца? Бидејќи тие се комплетни мали пакувања.

Не само што се полни со протеини (околу 7 грама секое јајце содржи), туку жолчките содржат и омега-3 масни киселини, витамини Д, Е и Б12 и минерали како селен.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Што да јадете за рамен стомак и добро расположение?

Покрај тоа, две јајца пополнуваат половина од дневната потреба за холин, што ја подобрува меморијата. Што е со холестеролот во јајцата?

Loading...

Јајцата ги содржат сите 9 аминокиселини кои се неопходни за обновување на мускулите и ткивата во телото.

Вистина е дека јајцата содржат холестерол, но оваа состојка има мало влијание на холестеролот во крвта, кој ги стеснува крвните садови.

 

 

Нутриционистите предупредуваат дека количината на јајца што се консумираат секојдневно главно ги погодува оние кои претеруваат со мрсна храна.

Ако сте активни, можете да уживате во здрава исхрана (многу овошје, зеленчук, протеини), а може да користите само неколку јајца дневно.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Зошто банани не треба да јадете за појадок?

Оброк од три јајца содржи 21 g протеини, така што нема да чувствувате глад до ручекот, а во текот на утрото многу полесно ќе се фокусирате на задачите и ќе работите побрзо и поефикасно.

Loading...