Често консумирате помфрит? Овој текст е задолжителен за вас!

Сподели со своите пријатели

Дефинитивно, помфритот е за многумина од највкусните намирници во кои можат да уживаат, но ако вашата исхрана е богата со нив, не очекувајте да избегнувате негативни последици.

Loading...

Имено, според студијата објавена во Американскиот журнал за клиничка исхрана, во која се анализирани 4.500 возрасни лица, ако јадете помфрит повеќе од двапати неделно, може да го удвоите ризикот од (предвремена) смрт.

 

 

Но, истражувачите досега веруваат дека проблемот е во маслото во кое се пржел компирот, а не во самите компири.

Тоа е, тие не успеале да ги поврзат компирите подготвени на друг начин со поголем ризик од рана смрт.

Без оглед, ако тоа не е доволно за да ве убеди да ја намалите потрошувачката на пржени компири, прочитајте, бидејќи ова се само некои од грдите несакани ефекти со кои може да се соочите.

Loading...

 

 

  1. Болки во стомакот

Со оглед на тоа што телото ги вари мастите побавно од јаглените хидрати и протеините – и со оглед на тоа што содржат повеќе калории – постои голема можност помфритот да „седи“ на вашиот стомак многу потешко отколку ако јадевте поздрава храна.

Како резултат, според една студија објавена во списанието „Ultrasound International Open“, веројатно ќе страдате од болки во стомакот.

Други несакани ефекти поврзани со варењето на пржената храна вклучуваат гадење, дијареја, надуеност и грчеви.

 

Loading...

 

  1. Проблеми со меморијата

Поради фактот што тие се пржат во хидрогенизирани масла, помфритот доаѓа со голема количина транс масни киселини, што го зголемува вашиот лош холестерол и го намалува добриот.

Ова може да го зголеми ризикот од срцеви заболувања. Според десетгодишното истражување спроведено на 1.600 стари лица во Јапонија и објавено во списанието „Неврологија“, луѓето со најголемо ниво на индустриски трансмасти во крвта имале до 75% поголема веројатност да развијат Алцхајмерова болест или деменција.

 

 

  1. Намален имунитет

Според студијата објавена во списанието „Тековно мислење за клиничка исхрана и метаболичка нега“, консумирањето масна храна може да поттикне развој на нездрави бактерии и да го намали нивото на здрави бактерии во вашето тело.

Тоа значи дека може да се соочите со пад на имунитетот.

Loading...

 

 

  1. Ќе го зголемите ризикот од срцеви заболувања и мозочен удар

Студија спроведена од истражувачи од U.S. Department of Veterans Affairs and the Massachusetts Veterans Epidemiology Research and Information Center во Масачусетс откриле кај приближно 150.000 воени ветерани дека јадењето пржена храна три пати неделно резултира со 7% поголем ризик од срцев и мозочен удар.

Доколку учесниците во студијата консумирале пржена храна дневно, нивниот ризик би се зголемил на дури 15 проценти.

 

Loading...

 

  1. Ќе се здебелите

Кога храната се пржи во маснотии, станува супер-калорична бомба.Ова го потврди истражувањето објавено во „Американскиот журнал за клиничка исхрана“, според кое јадењето пржена храна е директно поврзано со случаи на дебелина, пренесува Eat This, Not That.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *