Британците ќе бидат првите во светот кои ќе имаат прва помош на млазен погон

Сподели со своите пријатели

„Летечкиот болничар“ покрај млазниот пакет ќе носи и од 10 до 15 килограми медицинска опрема, вклучувајќи дефибрилатор и монитор за следење на виталните функции на пациентот.

Loading...

Во моментите кога некому му треба брза помош, секоја минута е важна. Но, често поради сообраќаен метеж, долги растојанија или непрооден терен, спасувачките служби губат драгоцено време на патот до лицето на кое му е потребна помош.

Тоа може да се промени во Велика Британија. Медицинските работници во Lake District би можеле да одат на интервенции ова лето опремени со млазни мотори и млазни пакети.

Првиот медицински работник веќе ја заврши обуката, а наскоро се очекува тоа да го направат уште двајца работници.

Се очекува дека кога ќе бидат целосно образовани, ќе можат да ја поминат патеката што вообичаено им требаат 30 минути за да одат за само 90 секунди. Ова исто така ќе биде прва употреба на одделот за млазни пакети за медицински цели.

Според Би-Би-Си, оделото се состои од два мали млазни мотори кои се поставени на рацете и еден поголем што пилотот го носи на грб. Комбинацијата на овие мотори му овозможува на летачот да ја контролира својата траекторија

Од Големата северна воздушна амбуланта (ГНАА), која ќе ги користи овие одделенија, се убедени дека тоа ќе биде од голема корист и дека ќе се користи во 15 до 20 случаи неделно кога не е можно да се користи хеликоптер.

Имено, на хеликоптерот му требаат 25 до 30 минути за да стигне до пациентот во Лејк Дистрикт, под услов да има место за запирање и спуштање на екипажот на ридскиот терен. Проблемот е што налетите на ветерот и слабата видливост може дополнително да го оневозможат хеликоптерот во лет.

Loading...

За „летечки болничар“ ова не треба да биде проблем. Благодарение на џет пакетот, развиен од британската компанија Gravity Industries, тој би требало да може да лета дури и кога дува ветер со брзина од околу 50 километри на час.

„Летечкиот болничар“ покрај млазниот пакет ќе носи и од 10 до 15 килограми медицинска опрема, вклучувајќи дефибрилатор и монитор за следење на виталните функции на пациентот.

Летањето со овие додатоци е посебен предизвик за болничарите. Но, обуката низ која поминуваат треба да им олесни да се навикнат на различни услови.

Засега коментарите на болничарите, но и на случајните минувачи кои ги виделе се многу позитивни. Ќе види како целиот проект ќе се реализира летово, кога треба да почнат со работа „летечките болничари“.

Инаку, оваа програма требаше да започне во 2020 година, но беше прекината поради пандемијата.