Украина веќе претрпе големи загуби во опрема, а контраофанзивата само што започна.
Водечките две бригади во украинската контраофанзива изгубија најмалку пет специјализирани возила во нивниот напад јужно од Мала Токмачка минатата недела.
Опремени со мински плугови и ролери, овие возила ги водат тенковите и борбените возила на пешадијата низ минските полиња, орајќи и подготвувајќи патека за да можат тенковите да ја пробијат одбранбената линија на непријателот.
Загубите не значат неуспех на нападот. Барем не уште
Тоа што се изгубени неколку специјализирани возила не значи дека нападот на руските позиции кај Мала Токмачка не успеал, пишува Форбс. Барем за некое време.
Фронтален напад на непријателските утврдувања, односно пробивање на одбранбените линии, е една од најтешките и потенцијално најскапите операции во копнената војна.
Дури и најдобро опремените, најдобро обучените армии очекуваат да изгубат дури половина од нивната јуришна сила за време на успешна пенетрација.
Како што се случува, украинската 47-та јуришна бригада мораше да се откаже од три од своите шест најдобри пробивни возила – финскиот Леопард 2 – за само една недела тешки борби.
Други потврдени украински загуби вклучуваат специјализирано возило ИМР-2 од советски тип и поранешен германски Бергепанцер.
Стратешки важен град и коридор
Областа јужно од Мала Токмачка за линијата на фронтот во Запорожје е особено важна за Украинците, околу 10 километри северно од стратешки важниот град Токмац, кој самиот се наоѓа по главниот коридор од Мелитопол под руска окупација на Азовското Море.
Доколку украинските сили успеат да ги пробијат минските полиња јужно од Мала Токмачка и да побегнат во Токмац, а потоа во Мелитопол, имаат можност да ги преполоват руските сили во Украина.
Според тоа, изгубените возила, пишува Форбс, веројатно се неизбежна цена на успешна контраофанзива.
Сите информации поврзани со најновите случувања со војната во Украина можете да ги прочитате ТУКА.

