Законот на Британија дозволува да гледате телевизија зад воланот во автомобил кој управува сам

Сподели со своите пријатели

На возачите во Велика Британија практично ќе им биде дозволено да гледаат телевизија додека се зад воланот на самоуправувачки автомобил, според новите правила објавени од Министерството за транспорт на земјата.

Loading...

Иако на возачите во моментов им е забрането да гледаат „содржини што не се вози“ на „телевизиски приемници“, ова правило ќе биде укината во одредени околности кога предлозите ќе стапат на сила.

Нови правила треба да бидат воведени во британскиот закон за патишта во текот на летото, според BBC News. Патем, во моментов нема такви возила во ОК.

 

 

Користењето мобилен телефон додека возите останува нелегално

Способноста за гледање телевизија доаѓа со одредени ограничувања. Автомобилот во тој момент ќе мора да вози сам, а возачот мора да биде подготвен повторно да ја преземе контролата над возилото доколку е потребно. Важно е на возачите да им биде дозволено да ја гледаат содржината само „преку вградениот уред за информации и забава“. Тоа значи дека инфозабавниот систем може да престане да прикажува ТВ-шоу или филм кога на автомобилот му треба вниманието на возачот, за разлика од телефонот. Употребата на рачен телефон додека возите, без разлика на неговата употреба, ќе остане нелегална.

Loading...

Но, можеби најважното ограничување е што новите правила важат само за автомобили регистрирани како самоуправувачки според британскиот закон, а страницата на која се наведени таквите возила сега е празна. Во моментов нема самоуправувачки возила наведени за употреба во ОК“. Сепак, во Одделението за сообраќај се оптимисти дека првите вакви возила би можеле да бидат подготвени за употреба „подоцна оваа година“, иако точниот технички стандард што ќе треба да го постигне автомобилот за да се нарече „самовозечки“ засега е нејасен.

Сепак, предложените правила јасно покажуваат дека „само-возењето“ се разликува од автомобилите со „потпомогнати функции за возење“, кои можат да се справат со некои задачи за возење, но го оставаат возачот целокупно одговорен. Примерите вклучуваат контрола на крстарење и помош за одржување лента

Новите правила се наменети како привремена мерка пред целосната регулаторна рамка што треба да се воведе во 2025 година. Покрај промената на правилата за користење на екранот, Законот за автопатишта исто така се ажурира за да се разјаснат важните разлики помеѓу технологијата за самоуправување и помош при возење. исто така ќе понуди повеќе детали за правилата кои сè уште важат за возачот дури и кога е зад воланот на автомобил што вози сам (како во рамките на законските граници на интоксикација).