Играта, која го окупира светското внимание во последните неколку месеци, „Wordle“ е продадена на Њујорк Тајмс за сума од седум цифри.
Ненадејниот хит „Wordle“ е игра во која играчите еднаш дневно имаат шест шанси да погодат збор од пет букви.
Купувањето, објавено од „Тајмс“ во понеделникот, ја одразува зголемената важност на игрите, во напорите на компанијата да ги зголеми дигиталните претплати на 10 милиони до 2025 година.
„Wordle“ е купен од неговиот творец Џош Вардл, софтверски инженер од Бруклин, по цена која сѐ уште не е позната, но се шпекулира дека има седум цифри, пишува The Times.
Компанијата објави дека играта првично ќе остане бесплатна за новите и постоечките играчи.
Што е Wordle?
„Wordle“ доживеа огромна експанзија, а го доби името по презимето на неговиот творец. Кога првпат се појави во октомври, беше без дополнителна содржина и реклами. За само неколку недели оваа игра ја играа 300.000 луѓе. Милиони ја играат сега.
Играта е базирана на загатки која бара од играчите да погодат валиден збор од пет букви во шест или помалку обиди. По секое погодување, бојата на плочките ќе се промени за да покаже колку вашата претпоставка била блиска до зборот.
Секој го добива истиот збор секој ден, а по 24 часа зборот се менува. Веб-играта „Wordle“ може да се игра на десктоп прелистувач или мобилен уред.
Може да се каже дека социјалните мрежи се главната сила зад популарноста на играта. Дури 43 отсто од испитаниците кои слушнале за играта рекле дека за неа првпат слушнале на социјалните мрежи.
Кој е креаторот на „Wordle“?
Играта ја креирал Џош Вардл, софтверски инженер по потекло од Велика Британија, кој знаел дека неговиот партнер сака игри со зборови, па направил игра со погодување само за нив двајца.
Вардл, кој дипломирал на Универзитетот во Лондон во 2006 година и се преселил во САД на магистерски студии по ликовни уметности во 2008 година, работел како софтверски инженер во Редит.
Потоа ја покажал играта на неколку добро позиционирани пријатели и семејството. Но, виралноста, како што знаеме, не бара многу за да започнете. Кога ќе трепнеш, настана вистинско лудило.
„Мислам дека луѓето некако ценат кога има нешто онлајн што е едноставно забавно“, рече Вардл во едно претходно интервју.
„Играта не се обидува да направи ништо сомнително со вашите податоци или со вашите очи. Тоа е само игра која е забавна“, рече тој.
Ова не е прв експеримент на Вардл. Поранешниот вработен во Reddit направи два заеднички социјални експерименти на страницата, наречени „The Button“ и „Place“, и секој беше популарен во тоа време.
На Wordl му пристапија инвеститори кои сакаа да ја подигнат играта на следното ниво, но нејзиниот креатор не се обидуваше да оствари профит.
„Не сакам Вордл да биде моја работа со полно работно време, не сакам да инвестирам во неа или да правам нешто од тоа. Многу сум задоволен од тоа каде се наоѓа“, изјави претходно Вардл.
Бројни програмери почнаа да ја клонираат играта, искористувајќи го статичниот простор на Wardle на веб и правејќи апликации за профит.
Вардл рече дека му е драго што ги препуштил уздите на Тајмс, додавајќи дека игрите на весникот влијаеле на „Приказната на светот“.