Каналис – компанија за анализа на глобалниот технолошки пазар, проценува дека испораката на компјутери скокнала за 15 отсто во однос на 2020 година, или 341 милион продадени единици и покрај недостигот на понуда.
Едноставно кажано, многумина купиле нови компјутери во 2021 година.
Сепак, некои компјутерски брендови се покажаа подобри од другите.
Lenovo, HP, Dell, Apple и Acer ги задржаа првите пет позиции во испораките, додека Apple и Acer се истакнаа по 20 отсто зголемување на испораките во споредба со 2020 година.
Лидерите Lenovo и HP имаа најбавен раст меѓу лидерите во 2021 година, а нивните испораки паднаа во последниот квартал, каде што растеа другите ривали.
Со други зборови, нивната големина не им помогна да ја искористат зголемената побарувачка за компјутери.
(Не)очекуван раст
Исто така, се чини дека 2022 година ќе биде слична на претходната.
Главниот аналитичар Рушаб Доши предвиде дека новата година ќе биде година на „дигитално забрзување“ бидејќи луѓето се движат кон компјутери и додатоци од високата класа кои помагаат при работа на далечина.
Прерано е да се каже колку точно може да биде тоа предвидување, но се совпаѓа со заживувањето на компјутерите претставени на CES. Конкуренцијата како и секогаш изгледаше жестока.