Изградбата на патнички и товарни авиони не е евтина работа. Цената на еден таков авион може да порасне и до неколку стотици милиони долари, во зависност од опремата и желбите на купувачот.
Но, Боинг има интересни планови за производство на авиони во иднина. Како што е откриено во нивните бизнис планови, тие планираат да создадат виртуелна фабрика за авиони која ќе биде видлива во виртуелната реалност со помош на HoloLens на Мајкрософт.
Фабриката за Боинг на иднината треба да има извонреден 3Д дизајн кој ќе биде поврзан и ќе може да комуницира со роботи. Имено, Боинг сака да го обедини дизајнот, производството и операциите на авиокомпаниите во еден екосистем. И сето тоа во следните две години.
Во превод, Боинг сака да направи тродимензионална виртуелна верзија на својот авион и производствена линија за да може да спроведува различни симулации. Ова треба да им овозможи да ја снимат секоја информација за потеклото на авионот – од идејата, барањата на авиокомпаниите, до милионите делови што го сочинуваат авионот и илјадници страници документи за сертификација. Ова во голема мера би ја променило досегашната практика на следење на секој чекор во производството со сеопфатна хартиена документација.
Како што истакна главниот инженер на Боинг, Грег Хислоп во интервју за Ројтерс, повеќе од 70 проценти од проблемите со квалитетот се поврзани со некој проблем во процесот на дизајнирање. Затоа, Боинг верува дека дигиталните алатки би можеле да станат незаменливи во создавањето на нови авиони во иднина. Тие проценуваат дека таквиот начин на производство би можел да заживее за четири до пет години.
Но, таквите информации од Боинг стигнаа пред две години, па во меѓувреме не е многу променето. Можеби фактот што нивниот најголем конкурент, Ербас, се зафати со дигитализација на производствениот процес, ќе ги поттикне да променат нешто.
Дека овојпат се сериозни покажува и фактот што ја ангажирале инженерката Линда Хапгуд да ја надгледува дигиталната трансформација. Токму таа е позната по тоа што се откажа од хартија за развој на електроника на 767 и ги претвори сите дизајни во 3D слики, опремување на механиката со таблети и уреди HoloLens, што резултира со 90 проценти подобрување на квалитетот.
Дали ќе може да го направи истото и со другите производствени линии на Боинг, останува да видиме.