7 јадења што го намалуваат холестеролот

Сподели со своите пријатели

Додека некоја храна може да го зголеми нивото на “лошиот” LDL холестерол во крвта, друга имаа сосема спротивен ефект – го намалува.

Loading...

Еве која храна не содржи холестерол и е препорачливо да ја вклучиме во нивната исхрана…

1. Компири

Под услов да не се пржени, компирите содржат 0 г холестерол. Препорачливо е да се консумираат варени.

2. Домати

Тие се со висока содржина на ликопен, кој може да го намали нивото на “лошиот” холестерол во организмот. Затоа треба да додадеме домати кон салатата, сендвичот или главните јадења. Ние би можеле исто така да ги конзумираме во форма на сок.

3. Спанаќ

Спанаќот содржи голем број на хранливи материи, вклучувајќи ги и корисните за здравјето на крвотокот влакна и фитостероли. Во него не се содржат масти, што ги прави идеална храна која ќе ја вклучиме кон најниската на холестероловата диета.

Loading...

4. Мешункасти култури

Грав, леќа и грашок не содржат само 0 г холестерол, но се и богат извор на растителни влакна. Не треба да се колебаме да ги додаваме во различните видови тестенини и салати.

5. Авокадо

Богатиот на омега-3 масни киселини плод е корисен за здравјето на срцето. Според некои истражувачи хранливите материи кои се наоѓаат во авокадото, можат да го намалат нивото на „лошиот” LDL холестерол.

6. Соини зрна

Тие се пониски на заситени масти, богати се со влакна и без холестерол. Потрошувачката на соја зрна не само што го зголемува внесот на протеини, но и го намалува нивото на холестерол со 8 – 10%.

7. Лук

Потрошувачката на лук исто така е меѓу природните начини за намалување на нивото на холестерол, а за возврат се намалува и ризикот од срцеви заболувања.

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *