6 намирници кои согоруваат маснотии и го подобруваат метаболизмот

Сподели со своите пријатели

Заборавете на ограничувачките диети за да изгубите тежина. Наместо да јадете помалку за да изгубите тежина, треба да знаете дека изборот на одредена храна ќе биде одличен сојузник во забрзувањето на метаболизмот, што доведува до потенка фигура.

Loading...

 

 

1. Бобинки

– Бобинките се полни со растителни влакна и антиоксиданти, но содржат помалку шеќер од повеќето други овошја. Затоа малините, капините, јагодите и другите бобинки се одличен избор – вели д-р Жаклин Лондон.

2. Кефир

– Ако јадете вообичаена диета, преплавени сте со цревни бактерии кои предизвикуваат желба за храна и ќе го продолжите тој маѓепсан круг – вели д-р Робин Чуткан.

Loading...

Според него, ферментираната храна како кефир е природен пробиотик, што значи дека поттикнува развој на добри бактерии и му помага на вашето тело поефикасно да ја разградува храната. Кисела зелка и зеленчук од туршија делуваат на ист начин.

 

 

3. Авокадо

Студија од 2013 година вели дека конзумирањето авокадо доведува до помал обем на струкот. Мононезаситените масти се здрави за срцето и брзо се заситуваат, што значи дека е помала веројатноста да грицкате преработена храна во текот на денот, вели д-р Лондон.

4. Лосос

Дивиот лосос содржи повеќе омега-3 масни киселини и помага во одржување на здравјето на мозокот, срцето, зглобовите и цревата подобро од која било друга храна. Покрај тоа, лососот има низок гликемиски индекс, што значи дека спречува шила на инсулин и складирање на маснотии.

Loading...

– Клучот за одржување на слабоста е рамнотежата на омега-3 и омега-6 масните киселини – вели д-р Вилијам Сирс.

 

 

5. Грејпфрут

Одредени соединенија од грејпфрут му помагаат на вашето тело да користи инсулин поефикасно, што го одржува шеќерот во крвта и исто така помага во согорувањето на калориите. Не посипувајте го со шеќер.

6. Ореви

Ако внесете омега-3 масни киселини, кои изобилуваат со јаткасти плодови, се активира согорувањето на маснотиите, како и промена на вашата инсулинска резистенција – вели д-р Марк Химан.

Loading...

– Тие се исто така важен дел од диетата со низок гликемиски индекс, што според студиите согорува 300 калории повеќе на ден отколку една со висок индекс.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *