Според CCI Global Consumer, кој мери колку јавноста е запознаена со порастот на вештачката интелигенција, Јужна Африка е на прво место кога станува збор за употребата на ChatGPT.
Поминаа две години откако ChatGPT ја започна револуцијата на вештачката интелигенција.
Spotify собра еден милион корисници за 150 дена, Instagram за 75 и ChatGPT за пет.
Потрошувачите имаат нијансирано разбирање за вештачката интелигенција, но многу повеќе отколку што мислат бизнис лидерите.
Индија има најголем удел во користењето ChatGPT со 45%, што се должи на големиот број ИТ работни места во земјата.
По Индија следат Мароко и Обединетите Емирати.
Интересот за ChatGPT е многу поголем отколку што се мислеше, а особено изненадување се земјите кои најмногу го користат.
Нема Европа, Кина или Соединетите Американски Држави во првите десет од вкупното користење на ChatGPT.
Јужна Африка излезе на врвот во однос на процентот на прегледи во споредба со другите што користат ChatGPT.
Овој податок е секако големо изненадување.