Во Германија во недела почнува 50-часовен штрајк на железницата

Сподели со своите пријатели

Германскиот синдикат на железнички и транспортни работници ЕВГ најави 50-часовен штрајк со железницата кој започнува доцна во недела и најверојатно ќе има силно влијание врз железничкиот сообраќај во понеделник и вторник следната недела.

Loading...

Неколку различни синдикати во транспортниот сектор или блиски до него со месеци се во преговори со работодавачите, што, меѓу другото, доведе и до серија штрајкови во јавниот транспорт и на аеродромите.

Според ЕВГ, претстојниот штрајк ќе влијае на германскиот национален железнички оператор Дојче Бан (ДБ) и други транспортни компании каде што нема „значителен“ напредок во последните недели, пренесува Фена, повикувајќи се на Дојче веле.

„Трпението на нашите членови сега е навистина исцрпено. Принудени сме да штрајкуваме 50 часа за да покажеме колку е сериозна ситуацијата“, рече преговарачот за платите на ЕВГ, Козима Ингеншај.

Трет „предупредувачки штрајк“

Работниците ќе ги напуштат работните места од 22 часот во недела навечер до крајот на денот во вторник.

Обично таквите штрајкови драматично влијаат на достапноста на железничките услуги, без да ја доведат мрежата во целосен застој, во зависност од тоа кои ресурси Дојче Бан сè уште може да ги мобилизира.

Конкретно, за ЕВГ, ова е трет таканаречен „предупредувачки штрајк“ од ваков вид во текот на приближно двомесечните преговори за платите.

Слични акции спроведе и на крајот на март и на крајот на април.

Loading...

„Милиони патници нема да можат да одат каде што сакаат“

Шефот на кабинетот на Дојче Бан, Мартин Зајлер, ја критикуваше одлуката за штрајк, нарекувајќи ја „предупредувачки штрајк“ за кој не е потребно гласање од членовите.

„Овој луд штрајк е целосно неоснован и целосно претеран. Ова е практично целосен штрајк, но без гласање на членовите. Милиони патници нема да можат да одат каде што сакаат – на училиште, на работа, кај своите најблиски“, рече Сејлер, тврдејќи дека решението е достапно.

Според EVG, железничките транспортни услуги може да бидат особено тешко погодени. Сејлер се согласи со таа проценка, велејќи дека одложувањата би можеле да имаат влијание многу подалеку од Германија.

„Мораме да сметаме на значителни ефекти врз товарниот транспорт низ Европа. Шест од 10 европски товарни коридори ја користат германската железничка мрежа“, рече тој, пренесува Дојче веле.