Програмата на Twitter за споделување приходи од реклами за креаторите официјално започна.
Илон Маск ја најави иницијативата во февруари, но со оскудни детали за тоа како ќе функционира, никој не знаеше што да очекува.
Наградите се засноваат на реклами како одговор на подобните кориснички содржини.
Твитер се повеќе се обидува да привлече креатори на содржина
Програмата ги стимулира креаторите кои придонесуваат за популарни содржини што поттикнуваат реклами со наградување сметки кои му помагаат на Твитер да заработи пари.
Ова значи дека создавачите можат да добијат дел од приходите од реклами, почнувајќи од одговорите на нивните објави.
Маск изјави дека исплатите ќе бидат кумулативни.
Сепак, границата е висока за добивање трансфер од компанијата за социјални медиуми во сопственост на Маск.
Објавата за поддршка вели дека системот за споделување приходи се однесува на претплатниците на Twitter Blue или потврдени организации со најмалку пет милиони прегледи на објави во последните три месеци.
Тие, исто така, ќе мора да поминат човечки преглед и да се придржуваат до упатствата на компанијата за претплати на автори.
Компанијата вели дека наскоро ќе започне процес на пријавување, кој се наоѓа под Монетизација во поставките на сметката.
Овој потег има за цел да го направи Twitter поатрактивна платформа за креаторите на содржина.
Можеби не е случајно што програмата пристигна околу една недела откако Мета го лансираше својот ривал на Твитер, Threads, на кој не му требаше долго време за да придобие над 100 милиони корисници во првите пет дена.