Туристичката револуција во 2024 година: Групните патувања полека изумираат!

Сподели со своите пријатели

Пред само две децении туризмот беше далеку попредвидлив феномен. Две клучни сезони (лето и зима) го одредуваа текот на сообраќајот, додека барањата на туристите беа едноставни и многу слични едни на други.

Loading...

Во далечната 1861 година започнува ерата на организиран туризам, кога Томас Кук иницира групно патување на работници, што беше револуционерен чекор за духот на времето и општеството во тоа време.

Повеќе од 150 години подоцна, туризмот стана основна потреба на современиот човек бидејќи претрпува драматични промени, а 2024 година покажува како иновациите и новите преференции ја обликуваат иднината на патувањето.

 

woman wearing backpack walking on road
Photo by Steven Lewis/Unsplash

 

Трансформација на туристичките движења: Од сезона до персонализација

Главниот двигател на промените во оваа масовна индустрија е, пред сè, психологијата на туристите (на секоја промена и претходеше нескротливата човечка внатрешност).

Наместо групни тури со однапред дефиниран план, туристите денес избираат флексибилни маршрути, летови, па дури и конкретни детали како што се уникатни опции за сместување или начини да ја запознаат дестинацијата.

Генеричките аранжмани ја губат трката во битката со индивидуалните патувања, кои се автентични, креативни и целосно прилагодени на поединечните барања.

Loading...

Туристите сакаат уникатни искуства како што се скриени села, локални фестивали или дури и еколошки одржливи тури кои ја почитуваат природната средина.

Човекот знае дека светот е попристапен од кога било досега и дека сè што замислува е остварливо.

Развива нови потреби и бара различни услови, а сите туристички субјекти работат да им овозможат на своите клиенти најкомплетно искуство.

Едно е сигурно, пакетите зделки стануваат незабележливи во споредба со индивидуалните патувања.

Причината лежи во основната човечка потреба – потребата за слобода.

Она што некогаш беше незамисливо денес е стандард, а интегрирањето на дигиталната технологија најмногу придонесе за забрзување на оваа трансформација, заедно со светските трендови и промени.

 

a group of people walking down a street next to tall buildings
Photo by Manek Singh/Unsplash

 

Loading...

Најоддалечените делови на светот – само на еден клик

Вештачката интелигенција (накратко ВИ) е секако најголемото достигнување на дигиталниот свет во 21 век.

Создаден е за да ги имитира човечките активности, кои може да се користат и во туристичкиот свет.

Платформите за резервации, апликациите за планирање патувања и можноста за директен контакт со локални даватели на услуги им овозможија на туристите да креираат свои авантури или да уживаат во запознавањето на светот од сосема поинаков агол, преку апликации и виртуелна реалност.

Сепак, патниците не станаа единствените корисници на алатките на дигиталниот свет.

Синџирите на хотели, туристички агенции, авиокомпании и други организатори на патувања, исто така, забележале значителни придобивки и предности во користењето на вештачката интелигенција, пишува TU Magazine.

Дали клучевите и картичките што ги отвораат вратите на хотелските соби ќе бидат целосно заменети со скенери за зеници во наредните години?

И дали овој тип на бизнис трансформација елиминира многу работни места, а истовремено создава нови?

Атрактивно уредените канцеларии и агенции, лоцирани во срцето на градовите, добија модерен ривал – туристички агенти, кои работат од каде сакаат и кога сакаат.

Loading...

Овој флексибилен начин на водење бизнис е овозможен благодарение на модерната технологија, која им нуди на поединците шанса да ја комбинираат својата љубов кон патувањето и комуникациските вештини за да станат виртуелни придружници и шефови на своето време, а забрзаното темпо на секојдневниот живот го прави овој концепт особено привлечни.

Наместо да губите часови во сообраќај или да чекате ред во агенциите, сега е доволно да испратите еден мејл во кој ги наведувате вашите желби: дестинациите што ве привлекуваат, буџетот што го имате и какви било посебни барања и за краток временски период добијте одговор во форма на персонализирана понуда директно во вашето сандаче.

Без стрес, без компликации.

Сепак, дигиталните номади и нивните виртуелни алатки не ги потиснаа целосно традиционалните пристапи, бидејќи шармот на директниот контакт и докажаните методи на организација на патувањата никогаш не можат да бидат целосно бесмислени или застарени.

Овој нов свет на можности и достигнувања секојдневно ги отвора вратите на идеи и развој.

Со персонализирани аранжмани и дигитализација започнува проширувањето на досега недоволно познатите делови од светот.

Loading...

Така, покрај опишаните и детално проучени дестинации, на списоците со желби се повеќе се наоѓаат и сите оние делови од нашата планета, кои порано беа како енигма за туристите. Потребни се само неколку (вистински) кликања и си обезбедивте создавање спомени во Јапонија, Катар, Индија или Етиопија.

 

a man standing on top of a hill talking on a cell phone
Photo by Alkis Ischnopoulos/Unsplash

 

Работа и задоволство

Пандемијата му нанесе глобален шок на туризмот, оставајќи ја индустријата соочена со невиден пад и предизвици.

Само четири години подоцна, се чини дека сме сведоци не само на закрепнување, туку и на огромни промени во самата суштина на туризмот.

Loading...

Акцентот се префрли од економска на подлабока, социолошко-психолошка димензија, со што се прилагодува на различната реалност и потреби на современиот патник.

Патувањето денес не е само користење на годишните одмори и слободното време, туку и за пронаоѓање внатрешен мир и исполнетост, момент на интроспекција и запознавање на сопственото „јас“ преку набљудување на другите култури.

И не само тоа – туризмот станува работа или ви дозволува да ја земете работата со себе.

Оттука и „bleisure“ патувањата.

Самиот израз е тешко да се преведе буквално, но комбинира два збора: работа и задоволство.

Loading...

Моментот на пронаоѓање целосна слобода, без работно време, канцелариско биро и други фиксни одредници или моментот на бришење на границите меѓу деловниот и приватниот живот?

Како и да е, bleisure е апсолутен хит и тренд кај населението на 21 век.

 

black and yellow plastic case
Photo by Irina Leoni/Unsplash

 

Новата ера на „импресионизмот“

Туризмот како техничка дисциплина (не наука) почитува и негува одредени теоретски рамки, но е принуден на постојани отстапувања и прилагодувања на темите кои се менуваат.

Основата на сите осцилации и турбуленции лежи во самите возачи – луѓето.

Loading...

Нашите специфични и различни тенденции и преференции, како мотор, постојано го придвижуваат туризмот како феномен и економска гранка.

Ја видовме 2024 година и бевме сведоци на моќта на човечкиот фактор во тој период. Преку бројни напори и напори, туризмот не само што се прилагоди на денешницата, туку целосно се редефинира себеси наспроти новите барања.

Зад наизглед едноставниот процес на избор на дестинација и организирање на патување стои цела низа меѓусебно поврзани фактори.

Сектор кој комбинира економија, географија, социологија, психологија, математика и екологија, балансирајќи ги глобалните трендови и модернизацијата, не е само синоним за приспособливост, туку и за предизвик.

Со нетрпение, но никако недоверба гледаме кон 2025 година и кон новите хоризонти што ќе ни ги отвори туризмот.

Loading...

Секогаш подготвен да изненади, инспирира и фасцинира, нè остава да се запрашаме дали оваа година е уште еден чекор напред во еволуцијата?