TЕСЛА лансираше сопствена текила: Едно шише Теслакила е навистина скапо, и се распродаде со молскавична брзина!

Сподели со своите пријатели

Тесла во моментов е една од водечките светски технолошки корпорации. Сепак, нејзинот шеф Елон Маск може да излезе со многу полуди идеи покрај електричните автомобили и вселенските сателити. Во 2019 година, тој објави своја рап песна, подоцна Тесла започна да продава брендирана долна облека.

Loading...

Овој пат, компанијата излезе на пазарот со уште една новина што човек нормално не би ја поврзал со овој бренд. Тесла претстави своја текила. Популарниот алкохолен пијалок е соодветно наречен Теслакила и се базира на смешен твит што Маск го објави на социјалната мрежа во 2018 година.

Во него јужноафриканскиот бизнисмен напиша дека Тесла банкротирал потпрен на електричен автомобил Тесла Модел 3, опкружен со шишиња Теслакила. Иако тоа беше шега од страната на Маск, луѓето беа особено заинтересирани за Теслакила и каде можат да ја купат. Сепак, бидејќи не постоеше, невозможно беше да се најде. До сега. По повеќе од две години, тоа стана реалност.

 

 

Според порталот „Interesting Engineering“, Теслакила ја опишува како „ексклузивна врвна 100% зрела агаве текила“. Се продава во шишиња со стилски дизајн во форма на гром. Веројатно заради брендот на звук, но тоа не е едно од ефтините парчиња. Едно шише Теслакила чини 250 долари (212 евра).

Алкохолниот пијалок за Тесла го направи Носотрос Текила, чија редовна текила се продава од 40 до 45 долари за шише на американскиот пазар. Сепак, според официјалната веб-страница, единственоста на Теслакила лежи главно во тоа што созревала во француски дабови буриња 15 месеци и била истурана во рачно изработени шишиња.

Loading...

Официјалната веб-страница на Теслакила исто така го опишува нејзиниот вкус, истакнувајќи ги својствата на сувото овошје, нежната ванила и циметот. Се вели дека некое лице најмногу ужива да пие ако полека пивнува.

 

 

Сепак, и покрај релативно високата цена, таа веќе се распродаде на американскиот пазар, каде Теслакила се продаваше само во некои избрани земји. Сепак, неколку луѓе ги купија шишињата само за да ги препродадат. Тоа е затоа што на Интернет се појавија понуди во кои оригиналите се нудат по значително повисока цена од оригиналните 250 долари.

Во моментов не е познато дали Тесла ќе се прошири на странскиот пазар со својата текила. Благодарение на воведувањето на Теслакила, компанијата на Маск успеа повторно и повторно да привлече внимание, додека алкохолниот пијалок од сопствената марка првично беше само шега.

Leave a Reply