Продажниот успех на Тесла во 2021 година продолжи до самиот крај на годината. Сега само прашање е дали ќе го задржи тоа темпо.
Компанијата објави дека испорачала 936.172 електрични автомобили во 2021 година, од кои околу 308.600 во четвртиот квартал. Иако тоа не е магичната бројка од 1 милион на која компанијата можеби се надеваше, тоа е речиси двојно повеќе од 499.550 автомобили што Тесла им ги продаде на клиентите во 2020 година.
Минатата година не беше одлична за Model S и Model X. Испораките на овие возила паднаа за повеќе од половина во 2021 година, од 57.039 автомобили на 24.964. Сепак, ова не беше целосен шок, бидејќи многу клиенти сакаа (или мораа) да чекаат промени на Model S и Model X, кои беа подготвени за испорака на пролет, вклучувајќи ги и карираните модели со високи перформанси.
Бројките за испорака се значајни со оглед на недостигот на чипови што ја измачуваат автомобилската индустрија, па дури и ја принудуваат Тесла да испорачува некои автомобили без USB-порти. Компанијата е исто така подготвена да продолжи да расте помеѓу планираното лансирање на Cybertruck во 2022 година и новите фабрики во областите Остин и Берлин.
Сепак, овој пат на планиран раст не е многу загарантиран. Тесла имаше мешана 2021 година која вклучуваше доцнење на производите (вклучувајќи ги Cybertruck и Semi), постепено зголемување на цените и серија повлекувања, вклучително и онаа во декември во која беа вклучени половина милион возила со недостатоци на камерата и багажникот.
Постои загриженост дека растечката репутација на Тесла за квалитетот на градбата може да ја оптовари компанијата. Исто така, ги исклучува конкурентните закани. Тесла ќе мора да се брани од Ford-овите F-150 Lightning, Cadillac’s Lyriq, Mercedes ‘EQA и другите електрични возила на големите ривали.
Компанијата на Илон Маск е во добра позиција со оглед на постоечките перформанси, но пазарот може брзо да се промени.