Фејсбук, како што денес го користат речиси 3 милијарди луѓе, наскоро би можел да промени многу, а причината за големите промени лежи пред се во конкуренцијата, односно – ТикТок.
За повеќето млади луѓе, ТикТок е најпопуларната социјална мрежа каде поминуваат многу повеќе време отколку на Фејсбук, а Цукерберг и неговиот тим ќе се обидат да го променат тоа.
Според The Verge, тимот од Мета внимателно го следи секој потег на ТикТок, а според интерен документ до кој дошле новинарите, наскоро ќе започнат голем редизајн на социјалната мрежа.
Приоритет во новиот дизајн ќе биде, според првиот човек на Фејсбук Том Алисон, препораката на објави (видеа) кои нема да бидат поврзани со луѓе, т.е. профили кои ги следат корисниците, што е тактика која успешно ја користи ТикТок. Тие исто така ќе продолжат да го зголемуваат својот фокус на Reels и повторно имаат намера да ги спојат Фејсбук и Месинџер во една апликација.
Во интервју за The Verge, Алисон спомна израз дека самиот Цукерберг неодамна им зборувал на инвеститорите – „мотор за откривање“, односно сакаат корисниците на Фејсбук да почнат да откриваат нови работи и нови луѓе и профили, наместо да се фокусираат, како досега, да бидат на корисниците. и страници што веќе ги следат.
Во иднина, штом ќе заврши редизајнот и ќе биде подготвен за лансирање на сите корисници, на врвот на Фејсбук ќе се прикажува комбинација од приказна и макари, а под нив ќе се прикажуваат објави предложени од алгоритмот на социјалната мрежа (не само содржина на профилот кои корисниците веќе ги следат) и кои ќе бидат фокусирани на видео.
Исто така, во горниот десен агол на апликацијата ќе има инбокс за Месинџер, чија цел е да поттикне полесна и побрза комуникација меѓу корисниците, без потреба од отворање на посебна апликација.
Иако овие промени, се надеваат Алисон и Закерберг, би требало да имаат влијание врз зголемувањето на популарноста на нивната социјална мрежа, некои вработени се загрижени за последиците од нивното спроведување.
Некои веруваат дека ова е агресивно копирање на ТикТок што може да донесе краткорочни резултати, но може да и наштети на компанијата на долг рок бидејќи корисниците на крајот ќе сфатат дека времето што го поминуваат на новиот Фејсбук не е добро и ќе бидат свесни само за гледање вирални видеа.
Некои вработени веруваат дека овој фокус на прикажување видеа за кои ќе одлучи вештачката интелигенција ќе ја замени она што требаше да биде мисијата на оваа социјална мрежа, а тоа е да ги поврзе пријателите и семејството и да споделува содржина меѓу нив.