„Роскосмос“ доби право да лансира реклами во вселената

Сподели со своите пријатели

Руската државна корпорација „Роскосмос“ би можела да развие вселенска технологија како и објекти за вселенска инфраструктура.

Loading...

Соодветниот предлог-закон е регистриран во електронската база на податоци на Државната дума на Русија на 23 октомври, а автори на иницијативата се сенаторите Павел Тараканов и Константин Долгов, како и група пратеници од Думата од фракцијата „Единствена Русија“.

Според документот, било предложено да се воведат измени во законот за корпорацијата „Роскосмос“ во однос на рекламните активности.

Тарифите за огласувачите ќе ги одредува руската влада, а рекламните договори ќе склучува „Роскосмос“.

Резултатите од истражувањето што го спроведе „Роскосмос“ потврдија дека за споменатите огласи се заинтересирани големи руски банки и осигурителни компании.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Дуда: Одлуката на САД да ѝ дозволат Украина оружје за удари може да биде одлучувачка за војната

Потенцијалниот приход од рекламирање на вселенската технологија може да биде до 200 милиони рубљи (над 2,1 милиони долари), а од рекламирање на објекти од вселенска инфраструктура до пет милиони рубли (околу 53.000 долари).

„Покрај тоа, организациите изразија желба да учествуваат во именувањето на вселенските летала, што исто така може да биде дополнителен извор на приходи“, се наведува во документот.

Претставник на „Роскосмос“ за рускиот портал „Ведомости“ потврдил дека предлог законот е одговор на интересот што го покажале огласувачите.

Loading...

Реклами веќе се поставени на вселенските ракети во Русија – во 2000 година американскиот синџир пицерии „Pizza Hat“ го постави своето лого на ракетата „Протон-К“, која беше лансирана од космодромот „Бајконур“.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Русија тајно развива застрашувачко ново оружје

Според проценките на експертите, тогашните трошоци за рекламирање биле околу еден милион долари.

Исто така, во 2021 година, ракетата „Сојуз-2.1а“ го имаше логото на „Сбербанк“. Сепак, компанијата тогаш не откри колку платила за рекламата.

Според мислењето на Џулија Грејс, заменик генерален директор на агенцијата „Медиа Вајс“, големи огласувачи, осигурителни и финансиски компании, како и големи ИТ компании, би можеле да бидат заинтересирани за рекламирање на вселенски објекти и инфраструктура, пренесува Спутник.

Вселенската технологија ги вклучува сите вселенски летала, вклучувајќи сателити, вселенски телескопи, меѓупланетарни автоматски станици, орбитални станици, како и опремата на бродот.