Повеќе нема да е бесплатно: Маск планира да воведе претплата за Твитер

Сподели со своите пријатели

Илон Маск, сопственикот на социјалната мрежа Х, порано позната како Твитер, во понеделникот изјави дека сите корисници ќе мора да плаќаат месечна претплата за да ја користат платформата во иднина.

Loading...

Соопштението дојде за време на разговорот со израелскиот премиер Бенјамин Нетанјаху.

Маск објасни дека одлуката е насочена кон борба против „огромните армии на ботови“ кои шират говор на омраза на платформата.

– Единствениот начин на кој можам да се сетам да го потиснам големиот број ботови е да воведам мала месечна претплата за користење на X – рече Маск.

Тој додаде дека воведувањето претплати ќе го отежне создавањето на бот сметки бидејќи секој бот ќе мора да се регистрира со нова кредитна картичка.

Ова е особено значајно бидејќи компанијата има тешкотии со огласувачите.

Според Маск, приходите од реклами на американскиот пазар паднале за 60%.

Тој ги обвини падот на приходите на организациите за граѓански права и групите на потрошувачи кои вршат притисок врз големите брендови.

Loading...

Најавата доаѓа откако X веќе имплементира модел на претплата наречен „Premium X“, кој беше преименуван од претходниот „Twitter Blue“.

Податоците покажуваат дека усвојувањето на овој модел се одвива бавно.

Според некои проценки, само меѓу 640.000 и 680.000 луѓе се претплатиле на Twitter Blue до крајот на април оваа година.

Иако предизвика многу контроверзии, Маск е познат по тоа што често објавува нови производи или иновации, а потоа го менува курсот.

Во поширок контекст, има малку социјални мрежи кои се потпираат исклучиво на моделот на претплата, иако повеќе експериментираат со претплатни производи поради слабиот пазар на реклами.