Парижаните одлучија – нема повеќе изнајмување електрични тротинети

Сподели со своите пријатели

Парижаните со големо мнозинство гласаа за забрана на изнајмените електрични тротинети од улиците на француската престолнина во неделата, на необврзувачки референдум што градските власти рекоа дека ќе го почитуваат.

Loading...

За забраната гласале меѓу 85,77 и 91,77 отсто од граѓаните во 20-те квартови на Париз, се наведува на веб-страницата на Градот Париз.

Гласањето беше најавено како „јавна консултација“ и предизвика долги редици пред избирачките места во градот.

„Гласав против затоа што Париз е во хаос“, изјави за Ројтерс железничкиот работник Ибрахим Беутчутак (47).

„Начинот на кој е организирано изнајмувањето, опасноста што ја создаваат тротинетите во Париз, визуелното загадување, сето тоа не е добро“, рече тој.

„Во нашата работа сме сведоци на последиците од сообраќајните несреќи предизвикани од тротинети, така што навистина ги гледаме негативните ефекти“, изјави 38-годишната докторка Одри Кордие за Ројтерс откако гласаше против.

27 луѓе загинаа поради скутери во 2022 година

Безбедносните прашања датираат од нивното воведување во 2018 година.

„Беше хаос“, вели директорот на Tier, една од трите компании за изнајмување електрични скутери (заедно со Лајм и Дот) во Париз.

Loading...

„Имавте повеќе од 20.000 скутери и околу 20 различни компании кои управуваат со нив“, додаде тој.

Ненадејниот наплив на скутери, без наменски паркинг места и правила за користење, предизвика хаос кај пешаците, велосипедистите и автомобилите.

Оттогаш, Париз се обидува да го регулира ова прашање.

Бројот на достапни електрични тротинети сега е ограничен на 15.000, воведени се ограничувања на брзината, казни за прекршоци и посебни зони за паркирање.

Три даватели на услуги – Tier, Lime и Dott – исто така се вклучија во технолошките иновации за да ги спроведат прописите.

На пример, Geofencing може автоматски да ја намали брзината на возилото во одредени зони и да им наплаќа на корисниците за паркирање во одредени области.

Во секоја петта несреќа електричниот скутер го користеле повеќе лица, па се подготвуваат технологии кои би спречиле две лица да бидат истовремено на скутерот.

Темпото на подобрување е брзо и има потенцијал за повеќе. „Нашата индустрија не постоеше пред пет години.

Loading...

Стапката на подобрување во последните пет години надминува 50 години автомобилска еволуција“, вели Тиер. Сепак, проблемите остануваат.

Опасно паркираните електрични скутери се честа појава и секоја година се зголемува бројот на несреќи.

Бројот на смртни случаи на возачи на електрични скутери и пешаци погодени од нив се зголеми во Париз во 2022 година.

Во Франција, тие предизвикаа најмалку 27 смртни случаи во 2022 година, во споредба со 22 во 2021 година и седум во 2020 година.