Пандемијата во голема мера се одрази на нашите животи, а една од гранките на стопанството најмногу погодена од новонастанатата ситуација е туризмот и угостителството.
Не можеме повеќе да патуваме кога сакаме и каде сакаме. Ни треба многу документација, а на многу луѓе им недостига таа позната „една хартија“.
Во денешно време тоа е ковид пропусницата, односно доказ дека сте вакцинирани, дека сте прележале коронавирус или да имате негативен PCR или поретко брз антигенски тест.
Во секој случај, една генерација најтешко се помирува со новата нормалност, а тоа се младите на возраст од 18 до 35 години, пишува порталот tportal.hr.
Се покажа дека оваа генерација е подготвена да ги задржи своите навики по секоја цена.
Во своето истражување, една туристичка агенција дошла до заклучок дека младите патници најчесто се одлучуваат за една од трите опции – плажи, истражување на помалку познати дестинации или комбинација од двете.
Лежењето покрај море и авантурата се најважните мотиви, а потоа соодветно се избираат дестинациите.
Најпопуларни места во 2021 година биле Тајланд, Ирска, Египет, Малдиви, Јужна Африка…
Во зависност од Ковид протоколот, може да се очекува слично да биде и оваа туристичка сезона.
Расте трендот на соло патувања кај населението што го спроведува оваа агенција, бидејќи половина од аранжманите биле за едно лице.
Очигледно, младите сакаат сами да го истражуваат светот или да се релаксираат, без туѓо влијание.
Модерниот живот ги принуди туристичките агенции и агенти да ги следат настаните на социјалните мрежи, пред се Инстаграм и ТикТок, кои најмногу ги користат помладите генерации и на тој начин да дознаат што сакаат младите.