Додека Илон Маск бара нови начини да заработи пари од Твитер, тој се соочува со многу погорлив проблем, а тоа е што огласувачите бегаат од платформата.
Голем број големи компании ги паузираа рекламите во последниве денови, вклучувајќи ги GM, Audi, Pfizer, General Mills, Volkswagen и други големи имиња кои се претпазливи за потенцијалните промени во политиката на Twitter.
Индустриските групи, исто така, изразија загриженост за безбедноста на брендот под Маск.
NAACP им се придружи на другите групи за граѓански права во повикот за бојкот на платформата од огласувачите.
Огласувачите кои се откажуваат поради повиците за бојкот на реклами покажува колку брзо се влоши рекламирањето на Твитер откако Маск ја презеде сопственоста.
Твитер забележа значително зголемување на говорот на омраза и расните навреди веднаш по веста за преземањето на компанијата од Маск.
Маск изјави дека Твитер забележал огромен пад на приходите поради активистичките групи кои вршат притисок врз огласувачите, иако ништо не се променило со умереноста на содржината.
Но, групите и активистите за граѓански права ја отфрлија карактеризацијата на Маск. Тие рекоа дека масовните отпуштања на работници на Твитер од страна на Маск, вклучително и луѓе кои работат умерено и безбедно, ги поткопуваат обврските што тој ги презеде по нивниот состанок.
Групата, исто така, изрази загриженост поради засилувањето на екстремно десничарските заговори на Маск за напад на сопругот на претседателката на Претставничкиот дом Ненси Пелоси.