Ново Југо се враќа на пазарот, фотографиите од македонскиот дизајнер кажуваат се? (ФОТО)

Сподели со своите пријатели

Приказната за големото враќање на легендарните имиња започна веројатно со исклучително успешното враќање на Fiat 500 и непосредно пред VW Buba. Во новиот бран, таквите автомобили добиваат статус на сеуште евтини автомобили.

Loading...

 

 

 

 

По Рено 5 (и 4), Фиат Панде, Хонда и голем број други можеме да се потсетиме на Југото, кое според мислењето на многумина би можело да го повтори успехот, ако не и глобално, тогаш барем во регионот.

Loading...

 

 

 

 

Едноставниот мал автомобил беше воведен во 1980 година, а до крајот во 2008 година дури успеа да стигне до Америка, на крајот достигнувајќи производство од прилично респектабилни 795.000 примероци.

 

Loading...

 

 

 

Македонскиот дизајнер Дејан Христов предлага враќање на Југото. Тој гледа на модерната верзија како на исклучиво електричен автомобил, додека повикува на ангажирање на локалните капацитети. Така, тој открива дека би било одлично доколку Rimac Automobili го дизајнира автомобилот, додека производството би можело да се организира во фабриките на Fiat во Крагуевац.

 

Loading...

 

 

 

И за дополнително да ја зачува носталгијата, тој избра локации за неговите изведби до најпознатите споменици на територијата на поранешна Југославија. Дејан дури планира да го претстави својот проект пред српската влада и смета дека е идеално да се вклучат компании од поранешна Југославија, како што се „Римак Аутомобил“ и други кои работат за автомобилската индустрија. Исто така, за дополнително намалување на цената на автомобилот, тој предлага да се користи литиум од локални извори.

 

Loading...

 

 

 

Loading...

Се на се, идејата да се понуди ретро модел со карактеристики по стапките на Дачија Спринг воопшто не звучи лошо, особено ако таков производ би бил локално произведен и на тој начин ќе ги подигне економиите на земјите во регионот.

 

 

 

Loading...