Нисан
Како што се наведува во соопштението на оваа јапонска компанија, тие имаат за цел да ја постигнат целта до својата фискална 2026/27 година, во однос на претходната од 75 проценти, наведувајќи дека сакаат „да ја продолжат силната политика на електрификација“ и ја разгледуваат можноста за зајакнување на соработката со стратешкиот партнер Рено, пренесува француски Фигаро.
Renault и Nissan најавија нов почеток на нивната соработка, со преуредување на нивните заеднички акции и нови проекти.
Претходната цел на компанијата во рамките на долгорочната стратегија „Амбиција 2030“, објавена на крајот на 2021 година, беше 50 отсто од продажбата на електрични возила до 2030 година, додека продажбата остварена во текот на 2022 година изнесуваше 10 отсто.
За да ја постигне својата цел, Nissan сега планира да претстави 27 нови електрични модели до својата фискална 2030/31 година.
Стратешкиот партнер на францускиот Renault, ги подигна своите амбиции на глобално ниво, сега смета на 55 отсто од глобалната продажба на електрични возила до 2030 година.
Конкретно, Nissan мора да учествува во 15 проценти од капиталот на „Ampera“, идното електрично возило на Renault, кое ќе биде претставено на берзата.
Јапонскиот Nissan сега смета на 58 отсто од продажбата на електрични возила до 2026/27 година. , додека во Кина ќе се намали на 35 проценти, а во Соединетите Држави, компанијата сепак очекува продажбата на нејзините идни електрични автомобили да претставува 40 проценти до 2030 година.