Нетфликс има 221,8 милиони претплатници или нешто помалку од 222 милиони, како што предвидува популарната платформа за стриминг по успехот на нејзините серии како Squid Game и Casa de Papel.
Недостигнувањето на очекуваниот број претплатници денеска беше веднаш казнет на Волстрит, бидејќи по објавувањето на резултатите на Нетфликс во четвртиот квартал, акциите на таа калифорниска групација загубија 12 отсто во електронското тргување по затворањето на берзата.
Компанијата очекуваше голем скок на претплатници на крајот на 2021 година, кога објави нови телевизиски емисии и филмови.
Имаше 8,28 милиони нови претплатници во четвртиот квартал, а аналитичарите очекуваа дополнителни 8,39 милиони претплатници.
Забавувањето на растот на претплатата доведе до пад на вредноста на акциите на компанијата. Во четвртиот квартал од 2020 година, компанијата додаде 8,5 милиони претплатници.
Нетфликс, исто така, изјави дека очекува да додаде 2,5 милиони претплатници во првиот квартал од 2022 година, во споредба со 3,98 милиони додадени во првиот квартал од 2021 година.
Резултатите покажуваат дека оваа платформа за видео стриминг се бори да привлече корисници кога ќе се олеснат ограничувањата за пандемијата и кога конкуренцијата од компании како Apple и Disney е посилна.