Ако го направите ова, ќе биде како нова:
Отворете го делот од правосмукалката каде што се наоѓа вреќата за прав.
Обрнете внимание на гумата на капакот. Оваа гума треба, кога капакот е затворен, да контактира со гумата на вреќата за прав и цврсто да ја запечати. Во овој случај, на гумата се формирани наслаги од прашина, кои на некои места се дебели и до еден милиметар.
Затоа,кога двете гуми не се лепат една до друга и моторот наместо да влече воздух низ цревото за вакуум, влече воздух помеѓу овие две гуми, што значително ја намалува моќта на чистење.
Истото може да се случи и на гумениот дел од вреќата за прав.
Решението е едноставно. Отстранете ги тврдите наслаги од гумата со влажна крпа.
Направете го истото и на кесите за прашина.
После тоа, потребно е да се исчистат филтрите, кои по подолго користење на правосмукалката значително се валкаат.
Отстранете го филтерот за вшмукување од фиоката.
Направете го истото со филтерот што го прочистува воздухот што излегува од правосмукалката.
Прво добро протресете ги двата филтри, а потоа измијте ги со вода и детергент (можете да ставите и нови доколку имате).
По сушењето, заменете ги филтрите.
Кога ќе ја вклучите правосмукалката, ќе видите дека повторно работи како нова – добро цица и не се прегрева.