Индиската компанија „Гленс“ во моментов води преговори со американските мобилни оператори за маркетинг на смартфони кои прикажуваат реклами и промотивни пораки на заклучените екрани, а договорот треба да се спроведе во следните два месеци, дознава TechCrunch, повикувајќи се на извори кои посакувале да остане анонимен..
Компанијата „Гленс“ веројатно на многумина им звучи непознато, но во услугите на оваа компанија моментално „уживаат“ околу 400 милиони корисници на паметни телефони во Азија.
Компанијата на тој континент веќе соработува со големите производители на паметни телефони како Самсунг и Xiaomi и сега планира навлегување на нови пазари.
Заклучениот екран на Глен ќе биде претходно инсталиран на голем број уреди со Андроид во САД, вклучувајќи ги смартфоните од средната и ниската класа на Самсунг. Заклучениот екран нема да биде составен дел од системот Андроид, туку е инсталиран фабрички и не може да се избрише подоцна.
Променливиот заклучен екран прикажува вести, видеа, игри и реклами, а содржината е прилагодена на навиките, желбите и вкусот на корисникот.
Можно е да се исклучат рекламите, но опцијата е закопана длабоко во поставките на телефонот и одредени функционалности се губат со неговото исклучување.
Според податоците објавени од „Гленс“, корисниците во просек го отклучуваат својот паметен телефон седумдесет пати дневно, а девет од десет пати прво гледаат во заклучениот екран. Заклучениот екран, во оваа смисла, претставува неискористено богатство кога станува збор за рекламирање.
И Епл има слични планови
Епл би можел да го следи истиот пат. Една од најголемите промени во неодамна претставениот iOS 16 е заклучениот екран.
Новиот заклучен екран на Епл, кој доаѓа на Ајфон во септември, исто така ќе прикажува различна содржина, но засега е ограничен на вести, известувања во живо, календар, пораки и слично. На неодамнешната WWDC конференција, компанијата не спомена воведување реклами, но новиот заклучен екран го отвора патот за такво нешто.
Доколку рекламите на заклучениот екран се покажат како профитабилна идеја, можеме да очекуваме проширување на бизнисот на Гленс во други делови од светот, како и дополнителен интерес од други производители на паметни телефони.