Мекдоналдс по 32 години ги продава своите филијали во Русија

Сподели со своите пријатели

По повеќе од три децении во Русија, Мекдоналдс – икона на американскиот начин на живот и капитализам – ги продава своите филијали во Русија бидејќи се обидува целосно да ја напушти земјата.

Loading...

Овој потег е значаен чекор за бренд чиј раст низ светот стана симбол на глобализмот, па дури и основа на теоријата за мир.

Бидејќи глобалистичките аспирации пропаднаа во последниве години поради пандемијата на коронавирус и геополитичките тензии, руската инвазија на Украина принуди многу компании кои се надеваат на нормален бизнис да преземат акција.

 

 

 

Надеж и ветување

Под зголемен притисок од вработените и потрошувачите, многу брендови и синџири на ресторани делумно – или целосно – го паузираа својот бизнис во Русија. Но, малкумина целосно заминаа поради загриженоста за благосостојбата на вработените и тешкотиите при повторното влегување на пазарот по заминувањето.

Loading...

Мекдоналдс во март соопшти дека привремено ќе го затвори својот бизнис таму, како и неколку други синџири, вклучувајќи ги Starbucks и Yum Brands, матичната компанија на KFC и Pizza Huta. Многу вработени и активисти се залагаа за целосно отпуштање.

„Ова е комплицирано прашање кое е без преседан и има длабоки последици“, напиша Крис Кемпчински, извршен директор на Мекдоналдс, во пораката до франшизата до која имаше пристап The New York Times.

 

Русија жестоко им се заканува на Финска и Шведска поради НАТО

 

Тој додаде:

– Некои би можеле да тврдат дека обезбедувањето пристап до храна и продолжувањето да се вработуваат десетици илјади обични граѓани е секако вистинската работа. Но, невозможно е да се игнорира хуманитарната криза предизвикана од војната во Украина. И невозможно е да се замисли дека ѐлатните лакови ја претставуваат истата надеж и ветување што нè наведоа да влеземе на рускиот пазар пред 32 години.

Мекдоналдс планира да го продаде својот бизнис на локален клиент. Ова ќе ги „разруши“ тие ресторани, што значи дека повеќе нема да го користат името, логото или брендот на Мекдоналдс.

Loading...

Во соопштението на Мекдоналдс се вели дека „приоритетите вклучуваат стремеж да се осигура дека вработените во Мекдоналдс во Русија ќе продолжат да добиваат плата до затворањето на која било трансакција и дека вработените имаат идно вработување со кој било потенцијален клиент“. Ќе ги задржи своите брендови во Русија.

 

Русија жестоко им се заканува на Финска и Шведска поради НАТО

 

Најгордата и највозбудливата пресвртница

Како резултат на овој потег, Русија ќе забележи отпис од 1,2 до 1,4 милијарди долари и ќе признае „загуби при конверзија на странска валута“, се вели во соопштението на Мекдоналдс.

Влегувањето на Мекдоналдс во Русија започна на Олимпијадата во Монтреал во 1976 година, напиша Кемпчински во своето писмо до франшизата, кога синџирот му дозволи на рускиот олимписки тим да го користи автобусот на Биг Мек. Четиринаесет години подоцна, во јануари 1990 година, Мекдоналдс беше отворен во Москва.

 

Loading...

Кина ја повикува Г7 да престане да воведува незаконски санкции

 

– Во историјата на Мекдоналдс, тоа беше една од нашите најгорди и највозбудливи пресвртници. По речиси половина век непријателство во Студената војна, сликата на Златните лакови кои светат над плоштадот Пушкин за многумина го најави почетокот на новата ера, од двете страни на Железната завеса – напиша Кемпчински.

Мекдоналдс, кој има 39.000 ресторани во над 100 земји, оттогаш има инвестирано милијарди долари во својот синџир на снабдување и ресторани во Русија.

– Ова не беше лесна одлука, ниту ќе биде лесна за спроведување, со оглед на големината на нашиот бизнис и актуелните предизвици на водење бизнис во Русија. Но, конечната ситуација е јасна – заврши Кемпчински