Одржувањето на поднослива температура во кабината на автомобилот за време на патувањето станува клучно кога ќе дојде летото.
Не е добро температурата драматично да се спушти, но патувањето кога е 32, 33 степени во кабината станува исклучително барано за возачот и патниците. Со излевање на капки пот, нервозата расте експоненцијално.
Автомобилскиот климатизер се состои од компресор, кондензатор, експанзионен вентил и испарувач.
Компресорот е поврзан со ротацијата на моторот со ремен, а за да ја исполни својата задача потребна му е автомеханика, а со тоа доаѓа до зголемување на потрошувачката на гориво.
Колку се поголеми барањата (повисока надворешна температура, пониска во кабината), толку е поголема потребата за ладење, па потрошувачката на гориво ќе се зголемува.
Опсегот на зголемување на потрошувачката е меѓу 5 и 20%, пишува Ревијахак.
Со модерните климатизери, компресорот се исклучува кога ќе ја достигне поставената температура, одвојувајќи се од работата на моторот, што исто така ја намалува потрошувачката.