Истражувањето се базира на вистински податоци за возење и километража
WhatCar спроведе истражување за потрошувачката на автомобили, односно разликите во однос на декларираната (фабричка) потрошувачка.
Користените возила во просек покажаа 6,3% полоши резултати отколку во официјалниот тест пропишан од Европската унија за сите производители.
Станува збор за тест WLTP, кој е на сила од 2019 година и е многу поблиску до вистината отколку претходно користениот NEDC (Нов европски циклус на возење). Претходните мерења на WhatCar, имено, покажаа разлика од 20,2%.
Лабораториски услови
Истражувањето е направено во лабораториски услови, но се базира на вистински податоци за возење и километража во градот, на рурални патишта и автопати, па затоа е уште пореално од тестот WLTP.
Зачудувачки е што повеќе автомобили постигнаа поекономични резултати отколку официјалните.
Најдобри резултати
5. Honda Civic Type R
Спортскиот автомобил со моќност од 320 КС се покажа за 9,2% поефикасен отколку во тестот WLTP.
4. Dacia Duster
Четири тркала со бензински мотор со 130 КС трошат 10,1% помалку од официјалната бројка.
3. Volkswagen Up!
Најекономичниот модел на оваа листа има 10,5% подобри резултати отколку на официјалните тестови.
2. Хонда ЦР-В (хибрид)
Четири тркалата се 12,3% поекономични во пракса отколку во WLTP тестовите.
1. Форд Ренџер пикап
Не е најекономично (што не може да се должи на структурата и моќниот дизел мотор), но постигнува 18,6% подобри резултати отколку во официјалните анализи.
Најлоши резултати
5. Ауди А3
Седанот имаше 16% помал успех од ветените тестови (ако се одлучите за 35 TFSI).
4. Рено Клио (хибрид)
Тој потроши 19,6% повеќе од наведената бројка по WLTP.
3. Форд Фиеста
Како и А3, овој модел има прилично моќен мотор (1.0-литарски бензинец, 155 КС). Ова може да доведе до поголема потрошувачка кога се користи на отворено.
2. Suzuki Swace (хибрид)
Тој постигна 21,6% полошо од тестот WLTP.
1. БМВ 420д
Според тестот WhatCar, разликата во потрошувачката е дури 26,4% поголема од пријавената.