Истражувачката агенција Нилсен спроведе интересно истражување – споредувајќи огромна количина на податоци од социјалните мрежи, при што дојдоа до список на најдобрите 50 спортисти кои се најголеми инфлуенсери, но и најисплатливи за рекламирање.
Оваа врвна листа е резултат на повеќе критериуми.
Предвид се земени профитот што го има брендот кога им плаќа на спортистите за рекламирање, бројот на следбеници, колку пати спортистот е означен на некои објави од страна на фановите, бројот на интеракции, „ричот“ (т.е. бројот на луѓе до кои ќе допре објавата од спортистот) и така натаму.
Сето тоа е во поени и проценти чиј резултат е „Influencer score“.
Крал на социјалните мрежи и „златната кокошка“ за неговите спонзори е Лионел Меси, кој е на врвот на списокот на Нилсен.
https://www.instagram.com/p/CFZwW1FiKtX/
Тој има најмногу „рич“ поени, и сè на сè, тој има 157.352.532 следбеници на социјалните мрежи, и сето тоа со само 129 објави. Проценетата вредност на неговиот пост (т.е. колку се исплаќа) е неверојатни 722.128 долари.
https://www.instagram.com/p/CFE7Nh9iSmV/
На второ место е Кристијано Роналдо, со исто така максимален рич, а просечната вредност на неговата објава е 990.690 американски долари. Со 227.277.201 следбеници и 256 објави, се поставува прашањето зошто Роналдо не е најпрофитабилен за спонзорите?
https://www.instagram.com/p/CFhe2XGg2ty/
Одговорот лежи во следново: Има повеќе од половина помалку спонзорирани објави од Меси (17% наспроти 37%).
Трет е Леброн Џејмс, со многу помалку следбеници (67.358.296) и далеку помала просечна вредност на објавување (292.911 долари). Сепак, благодарение на големиот број интеракции со обожавателите, тој е рангиран на трето место на списокот.
https://www.instagram.com/p/CEF8-KmjPah/
На четвртото место е индискиот играч на крикет, Вират Коли, додека на петтото место е првата дама на списокот – канадската тенисерка Бјанка Андреску.
https://www.instagram.com/p/CFL4BArF6mk/
Ако се чини нелогично дека Бјанка е толку високо на листата, еве едно мало решение – бројот на нејзините следбеници е зголемен за 573% во последната година, или 5,73 пати.
https://www.instagram.com/p/CD1yHMMAth9/
Во моментов, Бјанка е „рудник за злато“ затоа што нема многу следбеници во споредба со другите (само 673.507), а нејзините објави не вредат колку објавите на другите (во просек 14.725 американски долари). Сепак, добро насочена публика и голем број интеракции (повеќе од 9 милиони) им носат парични средства на оние кои ќе решат да бидат рекламирани од Бјанка.
https://www.instagram.com/p/B8WkQn8Aawd/
Таа е исто така единствената жена во топ 10, бидејќи по неа се и бразилскиот фудбалер Нејмар, Хабиб Нурмагомедов, уште еден крикет играч од Индија, Рохит Шарма, Мохамед Салах и Пауло Дибала.
Овде можеме да видиме неколку интересни трендови. Прво, се разбира, има дури 9 мажи во првите 10. Потоа, има дури пет фудбалери (ако ги погледнеме сите 50 инфлуенсери, има дури 14 фудбалери).
https://www.instagram.com/p/CFpdozNgCvb/
Кога зборуваме за застапеност на половите, на списокот има 16 жени и 34 мажи, а спортовите со кои се занимаваат жените кои се најголеми инфлуенсери, генерално, не постојат или се недоволно застапени: четири тенисерки, три сурферки, две фудбалерки, а потоа следуваат спортови како скијање, биатлон, гимнастика, атлетика, аикидо, скејтборд и кросфит.