Постојат многу стереотипи кога станува збор за разликите во половите. Меѓутоа, кога станува збор за купување автомобил, веќе не важи стереотипот дека жените се емотивни купувачи кои можат многу да занемарат поради, да речеме, привлечната боја на каросеријата.
Вообичаено е мислењето дека мажите сакаат спортско возење и менуваат брзини. Сепак, не само што се намалува бројот на мажи кои избираат рачен менувач, туку има и поинтересни заклучоци кога станува збор за избор при купување возило.
Во основа, разликите накратко може да се сведат на следново – мажите се поповршни, а жените попрактични, пишува на страницата Automobili.hr.
Во овој случај, стереотипот дека мажите можат да бидат порационални, а жените повеќе емотивни не е точен. Напротив.
Затоа е интересен податок дека мажите се 20% почесто од жените повеќе склони да донесат одлука да купат автомобил заради бојата на каросеријата, а за 40% заради репутацијата на самата марка.
За разлика од нив, жените, во 25 проценти од случаите, повеќе внимание посветуваат на потрошувачката на гориво при изборот на возило, а во 20 проценти од случаите, тие посветуваат поголемо внимание на цената на услугата.
Сепак, женскиот прагматизам не завршува тука. Нивниот приоритет е простор во автомобилот и багажникот, како и безбедност, а не толку престиж и перформанси.
Мажите традиционално се повеќе преокупирани со она што се нуди под хаубата, а во 20 проценти повеќе случаи успеваат да постигнат подобра зделка со продавачот.
Исто така, постои споредба за тоа колку влијае на купувањето на автомобил од различни родови од ставот на партнерот.
Имено, 50 проценти од мажите признале дека имало влијание на партнерите во нивната одлука да купат возило, додека истото важи и за 39 проценти од жените.